![]() |
*** Goodwood Festival of Speed - de foto's !! ***
Ik heb zo'n kleine 1000 foto's te klasseren, sorteren en bewerken, dus geef me wat tijd (ook al omdat mijn website nog steeds "down" is), maar deze foto van Huudo die het "modelbouwen op schaal 1/1" demonstreert wou ik je alvast niet onthouden. Het modelbouwframe is opgebouwd uit ECHTE (afgedankte) McLaren delen van de authentieke racewagen van Senna!!!
http://www.depaddock.eu/sennake/modelbouw.jpg |
In Goodwood loop je wel eens één of andere piloot tegen het lijf. Met wat geluk wil hij dan ook wel even poseren op de foto. Ik had deze keer 10 "close encounters", waarvan je er hieronder 8 ziet.
Wie kan als eerste de volledige lijst met namen posten van de piloten waarmee ik mag poseren? ;) http://www.depaddock.eu/sennake/ce3_01.jpg http://www.depaddock.eu/sennake/ce3_02.jpg |
ik herken alleen Ickx en de la Rosa :(
|
rij 1 links: John Surtees
rij 1 rechts: Paul Frere rij 2 links: Jacky Ickx rij 2 rechts: ? rij 3 links: Rene Arnoux rij 3 rechts: Stefan Johanson rij 4 links: ? (eentje uit de rally) rij 4 rechts: Pedro de la Rosa |
En Rene Arnoux, Alan Jones, John Surtees,Stefan Johansson,ik denk ook Juha Kankkunen(indien misschreven,sorry :o ) maar die éne rechtsboven weet ik niet.
|
Marshal was iets rapper in typen blijkbaar :) ,Paul Frere dus wist ik niet.
|
Quote:
|
Quote:
|
Die man die jullie Paul Frère noemen, heeft een hele geschiedenis achter zich met Porsche's, zowel in rally als op circuit.............
In de tweede kolom naast Jacky Ickx, die is ooit wereldkampioen geweest !! In de derde kolom rechts, die heeft een beruchte vader (let op GULF !!!!) In de vierde kolom links, is nog huispiloot van Toyota geweest ........ |
Quote:
Ik ben hem daar al drie jaar op rij tegengekomen en hij werd dan ook op Fuji 200 ISO vereeuwigd. jan |
Quote:
Rij 1 rechts : mis. Denk aan Porsche 917... Rij 2 links : juist Rij 2 rechts : mis. Denk aan Williams... Rij 3 links : juist Rij 3 rechts : juist Rij 4 links : mis. Denk aan Lancia, Toyota, en 4x wereldkampioen... Rij 4 rechts : juist |
Rij 4 Links: Juha Kankkunen
|
rij 2 rechts : Alan Jones?
|
Juist. Nu die 1e rij rechts nog...
|
is dat Richard Attwood???
|
Quote:
|
RIJ 1 Rechts:
Dezelfde man die in Le Mans 1970 in een Porsche 917 LH tegen bijna 245 MPH, 's nachts en in de gietende regen door Mulsanne vloog. RIJ 3 Rechts: Bekijk m'n avatar maar eens aandachtig RIJ 4 Links: Zowel hij als één van z'n frequente co-piloten hadden dezelfde voornaam |
Quote:
|
1 Attachment(s)
Rij 1 Rechts:
zie attachement |
Het was daar precies weer een leuke bedoening :) Weeral iets om binnen een paar jaar te doen...
|
Quote:
jan |
Ik heb er niet alleen veel 'walk-arounds' voor modelbouwdoeleinden aan over gehouden, maar ook weer een paar toffe mensen leren kennen, een prachtige sfeer (dammit ik ben 20 jaar te laat geboren :D ), leuke ontmoetingen - die met Jochen Mass was een hele leuke - en nog zoveel meer.
Goodwood 2004 is tevens het moment waarop ik mijn "Barmah Hat Story" ben begonnen. Benieuwd naar wat het is? Je kan al eens kijken op mijn site-je. Barmah Hat http://users.skynet.be/huudo/images/...ochen_mass.jpg Ze mogen me alles afpakken, maar Goodwood niet. :D |
Daarnet zelf een kort stukje over Goodwood op Sporza. Met dank aan Eric Dupain ;)
|
Enkel de naam de piloot op rij 1 rechts weet ik niet,van de rest ben ik vrij zeker.....
|
Er waren zowel mensen van de RTBF als VRT in GOODWOOD aanwezig.
Bovendien zal er in het voorprogramma van de volgende F1 wedstrijd een reportage over het Festival of Speed getoond worden. Huudo, inderdaad Goodwood mogen ze ons nooit meer afpakken! :D :D :D Trouwens voor zij die niet in Goodwood aanwezig waren: zelfs Indiana Jones himself had nog veel te leren van de Barmah Hat verschijning! :D ;) |
Quote:
|
heeft wel een hoog "sherlock Holmes" gehalte :D
|
Quote:
@Hhugo, de'n uitleg waar de hoed is, staat ook op de site :D |
Re: *** Goodwood Festival of Speed - de foto's !! ***
Quote:
Ook een stukje over deze McLaren kit, er was maar één student die het wel zag zitten om gehoor te geven aan een briefje dat Ron Dennis naar de desbetreffende school of universiteit had gestuurd. Hier klikken |
All times are GMT +2. The time now is 00:42. |