![]() |
17de Titanic rit 30/10/2004
In navolging van de Duvelrit, hier een aankondiging van de 17° Titanicrit waar enkele Paddockers 2 jaar geleden hun debuut maakten en meer nog, de smaak pas goed te pakken kregen.
www.titanic.be Volgens deze website zal de pagina ivm deze rit beschikbaar zijn vanaf september. De meesten onder ons kennen echter het concept reeds. Voor de circuitliefhebbers : hou er rekening mee dat dit weekend Francorchampagne (FunCup en BTCS plaatsheeft) Wie doet mee ? 1. Pascal is op zoek naar een navigator of wil ook wel eens navigeren. 2...... C U |
als guy meedoet doe ik ook mee. en anders eigenlijk ook wel. ;)
|
Guess what :)
Ik doe ook mee!!! |
Jan en Wouter doen of koors ook mee
jan |
Quote:
|
Re: 17de Titanic rit 30/10/2004
Update wie doet mee ?
1. Pascal is op zoek naar een navigator of wil ook wel eens navigeren. 2. Sennake - Raceboy 3. Anneke - Bart 4. Jan - Wouter 5.... Waar blijven de nieuwelingen ??? C U |
pascal, wat zijn de uren van deze rit?
ik wil wel eens chauffeur spelen voor u |
Quote:
C U |
Schrijf Johan en mezelf ook maar op.
|
Update wie doet mee ?
1. Pascal is op zoek naar een navigator of wil ook wel eens navigeren. 2. Sennake - Raceboy 3. Anneke - Bart 4. Jan - Wouter 5. Johan - Werner 6... Waar blijven de nieuwelingen ??? C U |
Quote:
|
Update wie doet mee ?
1. Pascal is op zoek naar een navigator of wil ook wel eens navigeren. 2. Sennake - Raceboy 3. Anneke - Bart 4. Jan - Wouter 5. Johan - Werner 6. Patrick - Marc 7....... jan |
Update wie doet mee ?
1. A.J. - Pascal 2. Sennake - Raceboy 3. Anneke - Bart 4. Jan - Wouter 5. Johan - Werner 6. Patrick - Marc 7....... C U |
Ook ik ben eveneens aanwezig maar aangezien deze rally voor mij de bedoeling heeft een co-piloot op te leiden weet ik nog niet in welke klasse we rijden.
Mogelijk treden we aan met 2 teams. Ik hou jullie op de hoogte, mochten jullie op punt staan gezamelijk in te schrijven en ik heb nog niets laten weten, dan hoef je GEEN rekening te houden met mij. We zien elkaar zeker en vast ter plaatse dan wel. Mag ik anderzijds 2 andere prachtige rally's aanraden: 23 Oktober: " DE 6 UREN DER NOORDERKEMPEN" info: users.skynet.be/CRRT 27 November: "DE GILBERT STAPELAERE MEMORIAL" info: www.atm-organisatie.be De prijzen van beiden rally's liggen iets hoger dan de VAS ritten (rond de 50€). De reden hiervoor is dat dit rally's zijn van ongeveer 200km en er mogelijkheid is tot avondmaal. Bovendien bestaat het merendeel ven de deelnemers uit oldtimers dus wees gerust: naast de verschillende bollekes en pijltjes voor de copiloot, zal ook voor de piloot het oog regelmatig gestreeld worden :D Groetjes |
Quote:
|
Hehe ga is voorstellen aan mijne maat die wilt graag in de toekomst een beetje rally rijden he
en hoe kan het ni beter dan met een rittensportje als practice! Dat kan wel is plezant worden. |
Update wie doet mee ?
1. A.J. - Pascal 2. Sennake - Raceboy 3. Anneke - Bart 4. Jan - Rudi 5. Johan - Werner 6. Patrick - Marc 7....... Als jullie goed kijken kunnen jullie vaststellen dat mijn reguliere co-piloot verstek moet laten gaan. Rudi, de rookie van 2 weken geleden zal zijn plaats innemen, als hij tenminste al uitgerust is van de Duvelrit :D Patrick, Marc, Rudi en ikzelf vertrekken vanuit Keerbergen om 17u., dan zijn we rond 17.45u in Kasterlee en kunnen we nog iets eten. En what about jullie??? jan |
Quote:
|
Jan, passeer bij mij en dan rijden we samen verder.
Werner komt ook tot bij mij. |
Quote:
jan |
Moest er ooit van komen .....
Groeten, Johan |
al dat gespam :p
|
Quote:
jan |
Quote:
jan |
Hoe weet jij dat ik zat ben nu? :D
|
Probleem!!!!
Andy kan niet meedoen met als gevolg dat Pascal weer alleen staat. Als iemand samen met Pascal wil deelnemen laat het dan ASAP weten. Voor 16.30 vandaag. |
Quote:
|
Quote:
|
Dat is natuurlijk het risico van 't vak : in zee gaan met een cafébaas :D :D :D In ieder geval gaan hem dat enkele Duvels kosten :+ :+ :+
C U |
Ik vind hier nog geen verslag van onze Paddockers terwijl de uitslag al op www.titanic.be staat.
Quote:
Proficiat en ik zou graag wat verhalen lezen... C U |
Weer een toffe rit daar in Kasterlee. De mist maakte het niet gemakkelijker maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Deel 1 viel voor ons goed mee. Niet fout gereden en we dachten dat we alle controles hadden gehad. Mis dus. :) 2 gemiste en 1 strafpuntje voor tijdsoverschrijding. Toen we na deel 2 binnenkwamen en de uitslag van deel 1 bekend werd bleek dit te resulteren in een 9de plaats. Er was daar wel wat discutie aan de gang en er kwam een update van de uitslag. Gevolg: 10de plaats. Even later nog een update: => 11de plaats. Deel 2: Zitten knoeien aan het begin van de ingetekende lijn en onderweg een nota fout gelezen. :o Maar we konden steeds corrigeren en dachten dat de schade wel ging meevallen. Tot Stijn binnenkwam en ons er op wees dat nota's 61 en 62 van plaats waren verwisseld. En ik had dat niet gezien. :fight: :fight: Gevolg 15de in deel 2. Stijn zijn opmerkzaamheid plaatste hun wel op de 2de plaats in deel 2. In de eindafrekening kaapten we een 10de plaats weg. Tevreden, maar er had meer in gezeten. Op naar de volgende. |
Verslagje van onze rittensport-wedstrijd :
Ik kwam samen met Stijn toe in Kasterlee om 17.45 uur, zoals afgesproken. Blijkbaar waren we (wat Paddockers betreft) de eersten. Een tafel gereserveerd, en dan onze inschrijving gaan doen. Starttijd : 19.47 uur, terwijl de eersten startten om 19.00 uur. Verdorie, da's nog lang wachten! Toen onze collega's Paddockers allemaal ingeschreven waren bleken we de allerlaatste starters van ons select Paddockers-groepje te zijn. Al lachend werd door Jan geopperd dat we hem wel zouden inhalen (wat we de vorige keer ook gedaan hadden maar wel ten koste van veel gemiste letters). Nu, Stijn en ik waren van plan om deze keer zeker niet te snel te rijden (wat door de mist eigenlijk ook wel onmogelijk was). Toen we eindelijk mochten starten, controleerden we eerst of alle bolleke-pijl-vakjes in de juiste volgorde stonden. Na het Duvelrit-debacle gingen ze ons geen 2e keer liggen hebben! Maar alles stond mooi op zijn plaats, zodat we al begonnen te denken dat dit soort van valkuilen bij Titanic niet gezet werd... Deel 1 van de rit ging vrij vlot, slechts één keer hebben we 2200 m moeten terugkeren om de juiste weg te vinden. Bij de ingetekende lijn moest er een dubbele lus gereden worden. We wisten we niet goed of we mochten "kruisen" of niet, en we hebben gekozen om dit niet te doen, in tegenstelling tot Werner en Johan (kwamen we uiteraard pas later te weten). Stijn was blijkbaar erg gerust in zijn beslissing, ik echter niet helemaal omdat we aan het begin van de lus met zo'n 8 auto's stonden na te denken en wij de enige waren die uiteindelijk voor onze oplossing kozen. We kwamen die 7 andere auto's allemaal in tegengestelde richting tegen op ons parcours. "Mmm, ofwel scoren wij hier zeer hoog ofwel gaan wij letterlijk en figuurlijk de mist in!", zo dachten we. Na een tijdje kwamen we een tijdscontrole tegen waar een boel auto's stond te wachten op het ideale moment om in te klokken. Ik zeg tegen Stijn : "Ik reken rap uit op welk tijdstip wij moeten inklokken". Na enig rekenwerk kwam ik tot de vaststelling dat dat NU was. Dus rap naar de controlewagen gereden waar een Volvo Amazone stond in te klokken. Niet zo erg, ware het niet dat hij na het bekomen van zijn stempel zijn kaart begon te bestuderen zonder verder te rijden. Hij werd "weggejaagd" door de controleur en toen het onze beurt was sprong de klok juist 1 minuut verder. "20.34 uur?" vroeg de man. "Neem maar 20.33 uur" zei ik. En dat deed hij ook, omdat hij gezien had dat we er al een minuut stonden. Tof van die gast. Enfin, na een 2-tal uurtjes zat deel 1 er op en we hadden er een vrij goed gevoel over. De afstand en de ideale tijd leken me zeker geen probleem, nu was het nog afwachten of we niet teveel letters gemist hadden en of onze dubbele lus goed of fout was. In Hof ter Rielen aangekomen bleken we alweer helemaal alleen te zijn wat Paddockers betreft. Niet zo verwonderlijk als je weet dat onze collega's een half uur vóór ons reden en er maar een kwartier pauze voorzien was. Achteraf bleek echter wel dat minstens 2 teams nog nà ons deel 1 beëindigd hebben. Maar dat wisten we toen niet. Goed, we beginnen aan deel 2. Een beetje met een gevoel van "eigenlijk is dit wat overbodig want die valstrik wordt hier toch niet gebruikt" controleerden we de volgorde van de bolleke-pijl-vakjes. En ja hoor : vakje 61 en 62 stonden in omgedraaide volgorde. Enkele uitroeptekens zouden ons behoeden van dat onheil. De rit zelf verliep vlekkeloos op 900 m fout rijden na. Na ongeveer half koers zaten er 7 auto's achter mij die allemaal overtuigd waren van ons kunnen want ze staken ons niet voorbij maar bleven ons mooi volgen. Op een bepaald moment moesten we aan de T naar links, wat ik ook deed. Maar na 3 m ging de betonnen baan over in onverhard zodat die T eigenlijk geen T was en we naar rechts moesten (dat was door de mist echt niet te zien vanop de T). Die 7 wagens achter mij wilden me allemaal volgen en wij moesten achteruit. Dat was wel even ambetant, maar uiteindelijk konden we onze weg toch voortzetten met onze 7 "volgelingen" in ons kielzog. Eens we terug in Hof ter Rielen waren bleken enkel Werner en Johan al terug binnen te zijn. Nochthans hadden we zeker niet te snel gereden want we waren slechts 5 minuten vóór onze ideale tijd binnen. De rest moest dus met problemen zitten, wetende dat ze een pak vóór ons vertrokken waren. Toen werd de uitslag van deel 1 aan het uithangbord geplakt. Een beetje een tegenvaller : we waren slechts 19e met 1 strafpunt op tijd en 180 strafpunten op letters. 6 foute letters dus. Onze eerste gedacht was dat onze dubbele lus fout was maar een behulpzame organisator kwam eens luisteren wat ons dwars zat en verklaarde formeel dat zowel onze als Werner's oplossing volledig geldig waren. We moeten dus ergens anders fouten gemaakt hebben. 1 letter weten we zeker wat er fout gegaan is : we hebben een "A" als een "4" aanzien. Daar zal de mist wel voor iets tussen zitten. Maar nog steeds hadden we een goed gevoel bij deel 2. Daar was alles vlekkeloos verlopen vonden we. Dit werd bevestigd door ons beste tussenresultaat dat we ooit behaald hebben : een 2e plaats in deel 2 met 1 strafpunt op tijd en 0 strafpunten op letters. 2e omdat de ploeg vóór ons volledig strafpuntenloos afgelegd had en uiteindelijk de wedstrijd ook gewonnen heeft. In de algemene rangschikking klommen we op van een 19e naar een 14e plaats, wat ons toch wel tevreden stemde. En dat deel 2 doet ons natuurlijk hoop geven voor de toekomst : we trachten onze goede gewoonten te behouden en te leren uit onze fouten. Tot een volgende keer! Sennake en Raceboy. PS : we hebben Jan inderdaad voorbijgestoken, maar niet omdat WIJ te rap waren deze keer :D |
All times are GMT +2. The time now is 23:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.