dtm 2005
ja is e plekske gemaakt voor het volgende seizoen..
roddels , contracte , de wagens... |
k zal ook al maar meteen beginne met dit nieuws van op racing1.de
Häkkinen vor Comeback in der DTM Die Testfahrten auf dem EuroSpeedway (racing1.de berichtete) haben ihn offenbar überzeugt: Der zweimalige Formel 1-Weltmeister Mika Häkkinen soll ab 2005 für Mercedes in der DTM fahren, berichtet die Zeitung „Bild" am Mittwoch. meer op http://www.racing1.de/web/dtm/artike...wsID=7634&sid= |
Wie zal er plaats moeten maken bij Mercedes? Alesi, Paffet, Schneider of Albers?
Vraag me wel af of Hakkinen de juiste man is om de titel naar Mercedes te brengen. |
Quote:
Blijft er nog eentje over ;) |
Ben ik ook bang voor. Als ik moest kiezen zou Alesi afvallen., die is naar mijn mening te wisselvallig.
|
Quote:
|
Ik volg dezelfde redenering. Alesi is te wisselvallig, maar blijft publicitair van goudwaarde (zeker voor de Franse markt), Schneider is als DTM-legende "untouchable" en Paffet is een wissel op de toekomst.
Blijft dus alleen nog maar Albers over. Voeg daarbij nog het feit dat hij in de slotraces van 2004 de woede van Norbert Haug over zich heen kreeg. Als Hakkinen naar Mercedes gaat, is het wel duidelijk wie er daar mag opstappen. |
Quote:
Zeer spijtig voor Alberts, vice-kampioen van vorig jaar en dit jaar ook bijna vice-kampioen geworden. |
Norbert Haug ontkent dan weer dat Mika Häkkinen voor Mercedes gaat rijden in DTM.
|
Quote:
|
Fantastisch nieuws :)
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Hij heeft een contract t/m 2006. Het is goed mogelijk dat er 6 auto's ingezet gaan worden.
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 03:08. |