Quote:
Originally Posted by strepper
sorry maar er mag toch ook wat afwisseling zijn.
|
Nou, ik geloof dat dit een forum is............ een plaats waar iedereen zijn mening kwijt kan ;)
Als autosport-liefhebber zie ik natuurlijk het liefste alleen maar echte autosport. Dat gepeupel in de paddock met hun tentjes van dagbladen, brouwerijen, fuiven en andere tentjes met onzin hoeven niet voor mij.............echter zijn dit soort dingetjes wel broodnodig. Vierkante meters grond zijn geld waard, dus een mooie inkomstenbron om het echte evenement (de 24 uur zelf) uberhaupt door te laten gaan ;) Er zit een wereld van verschil tussen de realist en de liefhebber.
Maar als we dan toch bezig zijn ;)
- Een normaal starttijdstip van de 24 uur!! Dus 16.00 of 15.00 .........o wee als ze het weer presteren om te vertrekken om 17.30
- Geen Gumball-standje in de paddock. Een circuit dat een dergelijk standje toelaat moet een ferme tik op de vingers krijgen.
- Geen "Fuck me, I'm Famous"-standje , de verloedering van de maatschappij ten top.
- Graag een (of meerdere) grote schermen, handig voor de toeschouwers i.v.m. tussenstanden e.d. en herhalingen van de highlights. Het beeldmateriaal is vanaf dit jaar super te noemen op Circuit Zolder. Alhoewel mijn privacy daardoor aardig in het gedrang komt ;) Maar veiligheid voor alles dus dat pijn-puntje zullen we maar slikken :D
- Normale prijzen voor een blikje frisdrank of een kleffe hap uit het vet.
Wat betreft het bij-programma, ik meen dat de Legends zouden debuteren op dit weekend. Volgens dat concept zouden die al 4 sprintraces rijden.
|