De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Belkarting 2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2143)

Driesco 25-04-2002 19:21

***Belkarting 2002***

Via deze mail willen we nog het één en ander de wereld insturen.

Ten eerste

Alle forumplaatsen ( 50 ) zijn ingevuld. Kortelings zullen jullie een mail ontvangen met een bevestiging van jullie inschrijving, indien jullie al de volledige som betaald hebben . Diegene die met alles in orde zijn zullen ingedeeld worden in reeksen.
Alle forummers zullen teamleiders zijn. Wij geven alle teams een nummer en alle andere piloten zullen door middel van loting de andere piloten toegewezen krijgen.

We nummeren van 1 tot en met 50. Er zullen 25 teams in de voormiddag aantreden en 25 teams in de namiddag. Team 1 en team 26 zullen samen dezelfde mobilhome kunnen delen waar jullie jullie spullen kunnen opbergen en eventueel 's avonds kunnen blijven overnachten na de fuif.

Ten tweede

Piloten die nog wwillen blijven eten kunnen dit doen tot en met een maand voor de Belkarting. Let wel dat we max 200 personen kunnen bedienen. Als je een dinerpass koopt en je kan die dag om gelijk welke rede niet komen dan mag je de pas doorgeven aan iemand anders. Tijdens de dag zelf kan dat niet meer.

Ten derde

Vanaf nu mag iedereen piloten of firma's aanbrengen om de prekwalificaties te rijden. De deelnamekost daarvoor is 25€ en de 4 beste tijden gaan hiervan gratis naar de Belkarting 2002. Voor elke piloot of firma die je aanbrengt krijg je van ons 2,5€. Deze gelden zullen de dag zelf op de Belkarting worden uitbetaald aan de desbetreffende personen.

Ten vierde

Om alles vlot te laten verlopen zijn we op zoek naar enkele medewerkers die op 2 en 23 november even de handen uit mouwen willen steken. Daar dachten we vooral aan de marchalls van het circuit. Het is een grote groep en zij gewend om mensen veilig en wel onder te brengen. Er moeten mensen zijn voor de parkings, ingang, dames voor aan de VIP bar, personen die de VIPS heen en weer willen brengen tussen JPR en het hotel, enz...

Dit is een voorlopige balans hoe de stand van zeken momenteel is
Na 5 mei zijn de TC en Belcar piloten aan de beurt, maar ken je er ? Maak ze reeds warm want zij zullen toch op uitnodiging mogen aanwezig zijn. Hoe sneller we de definitieve namen hebben , hoe sneller we onze affiches kunnen drukken

See you @ JPR

Mark 25-04-2002 19:25

hebben jullie iets op papier staan, dan ga ik wel eens op een zaterdag en/of zondagmorgen flyers uitdelen op MCZ.

Raceboy 25-04-2002 19:47

jongens wat kriebelt het al.

Oneliner 25-04-2002 19:48

Mjah check uwe mail maar eens, dries :p
kdenk dat ik wel aan volk zal geraken....

JPMontoya 26-04-2002 18:00

zijn alle plaatsen al volzet ofwa
damn had ook wel willen meedoen // k wist ni da da al zo vol zat

Sennake 26-04-2002 18:05

Als je een beetje kan karten kan je de finale nog wel halen via de prekwalificaties. Inschrijven kost daar trouwens slechts €25. Als je bij de 4 snelsten van je sessie bent sta je GRATIS in de finale.
Je kan natuurlijk ook inschrijven voor een rechtsreekse plaats in de Belkarting 2003...

Driesco 26-04-2002 18:57

Lol Sennaken, kwestie van alles voor 2003 al vol te hebben einde 2002, goe bezig

Driesco 27-04-2002 14:25

Hier nog een vraagje voor iedereen !!!

Wie wil vanaf nu webmaster worden van onze Belkarting site.
Wegens mijn drukke programma ben ik zelf niet meer 100% in staat het allerlaatste nieuws wat betreft de Belkarting en de TC online te zetten. Voelen er zich personen geroepen om onze site verder uit te bouwen of het aantal bezoekers mee de hoogte te willen helpen induwen kan kunnen jullie zich aanmelden via dries@mediaexpress.be

Raceboy 27-04-2002 14:29

het enige wat ik ken is frontpage dus daar zulde ni veel aan hebben he.

Stipey 27-04-2002 14:43

Driesco> Als ge nog 'medewerkers' zoekt om gasten te vervoeren, etc.. moogt ge op mij rekenen, alhoewel ik pas tegen oktober weet of ik tijdens den belkarting in't land ben. Enfin, als ge nog hulp nodig hebt natuurlijk :-)

Driesco 27-04-2002 16:39

De tweede VIP klepper is binnen : dames en heren uit de TOCA

ANTHONY REID

Genen simpelen gast en uitkomend voor MG international.

Scapa 27-04-2002 17:51

whoohoow! *klap*klap*klap*

misschien een onbeleefde vraag maar wie was den eerste klepper?

Raceboy 27-04-2002 19:19

Quote:

Originally posted by stijnconinx
whoohoow! *klap*klap*klap*

misschien een onbeleefde vraag maar wie was den eerste klepper?

stijn claessens escors racer :D

nee serieus ik denk da driesco die andere nog niet bekendgemaakt heeft.

Stipey 27-04-2002 19:21

Walter Grootaers natuurlijk!

Oneliner 27-04-2002 19:27

Als de walter er ene is, dan is koen wauters dat ook hé, dus dan zouden er al veel meer dan 2 zijn :)

All times are GMT +2. The time now is 08:21.