De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar race 4: Brands Hatch, the post Le Mans endurance weekend (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10795)

Mark 12-06-2005 22:39

Belcar race 4: Brands Hatch, the post Le Mans endurance weekend

De volgende advertentie stond in het "heilige boekse". Juist in het Le Mans supplement van de Engelse Autosport. Honderdduizenden autosportliefhebbers zullen deze advertentie lezen.........je kunt de doelgroep niet beter benaderen ;) In Le Mans wordt normaal gesproken dit supplement gratis verstrekt aan de poorten van het circuit. De doelgroep zal nog beter bereikt worden.

Een geluk dat de Kuismanen Viper erop staat ;) Anders was iedereen aan het zoeken geweest naar de GLPK Viper.........maar daar was al van bekend dat ze niet in Brands Hatch zouden rijden vanwege de FIA GT race in Brno. Dat heeft niets met ongeluk te maken op de Euro Race.

Advertentie: Le Mans supplement, Autosport 09-06-05

Raceboy 12-06-2005 22:44

Ik wist niet dat kuismanen twee wagens had :D

teun{crg} 14-06-2005 21:41

heefd ie dat dan ???

lotuzzz 14-06-2005 21:51

Quote:

Originally Posted by teun{crg}
heefd ie dat dan ???

Tuurlijk heefTTTTTT ie dat niet. (sorry, maar 't irriteert mij mateloos... 't irriteerde mij daarstraks op't examen celbio al dat overal "duidT aan..." stond :fight: , maar mijn persoonlijke frustraties nu even terzijde: :))

Die voorste is bij op de foto geplakt he slimmeke ;)

teun{crg} 14-06-2005 21:58

kan toch !
ik weet toch ook niet alles !

A.J. 14-06-2005 23:04

zaterdagavond concert : we gaan ons weer eens amuseren :D

Raceboy 14-06-2005 23:09

Blues en amuseren da ga ni samen. Blues: der is een station en den artiest zen lief is het juist afgebold.

A.J. 14-06-2005 23:16

ga maar eens kijken op die mannen hunne site. brengen wel meer dan enkel blues

Scapa 15-06-2005 00:08

Ik had toch de P&M Corvette van SRT vooraan gezet mabon...

Serre 15-06-2005 08:04

Dan beginnen we toch zelf te zingen ( janken ).... :D

Autofan 15-06-2005 11:00

Quote:

Originally Posted by Scapa
Ik had toch de P&M Corvette van SRT vooraan gezet mabon...

Een hekel aan Kuismanen? Hij is wel de actuele leider in de titelstrijd. Ik vind het niet meer dan logisch dat hij op de affiche staat.

Scapa 15-06-2005 12:02

Quote:

Originally Posted by Autofan
Een hekel aan Kuismanen? Hij is wel de actuele leider in de titelstrijd. Ik vind het niet meer dan logisch dat hij op de affiche staat.

Ik heb helemaal niets tegen Kuismanen. Voor de uitstraling van het kampioenschap te verhogen hadden ze beter de Corvette, PSI 997, Ultima,... De Viper is zo... gewoon na al die jaren. ;)

Autofan 15-06-2005 12:04

Ik vind een Viper toch het einde ;) Maar daar geef ik je wel gelijk in inderdaad.

ICEMAN 15-06-2005 14:16

Quote:

Originally Posted by Autofan
... Hij is wel de actuele leider in de titelstrijd. ...

Benieuwd hoelang dat nog gaat zyn. Het verschil bedraagt nog amper 7 puntjes.

MichelRacing 15-06-2005 17:09

Ik verwacht wel dat Goosens en Co de leiding over nemen na Brands-Hatch van Kuismanen, maar in de 24uren acht ik dat Kuismanen gaat winnen of een Porsche... Niet dat ik iets tegen de Corvette heb, maar iemand als David Hart heeft nog niet zoveel 24-uursraces gereden... Hij is er wel aan veel gestart, maar in 75% van de gevallen uitgevallen na een paar uur wedstrijd... In dit opzicht lijkt Kuismanen mij een betere bezetting te hebben met Vincent Vosse(talloze 24-uurs races gereden) en Duncan Huisman(Winnaar van de 24ur van Nurburgring dit jaar)
En wat betreft de PSI-Porsches kan ik nog geen uitspraken doen, omdat deze nog namen hebben vrijgegeven van de andere piloten...
We zullen wel zien, een aantal van jullie zullen het wel oneens met me zijn...

All times are GMT +2. The time now is 14:05.