Belcar race 4: Brands Hatch, the post Le Mans endurance weekend
De volgende advertentie stond in het "heilige boekse". Juist in het Le Mans supplement van de Engelse Autosport. Honderdduizenden autosportliefhebbers zullen deze advertentie lezen.........je kunt de doelgroep niet beter benaderen ;) In Le Mans wordt normaal gesproken dit supplement gratis verstrekt aan de poorten van het circuit. De doelgroep zal nog beter bereikt worden.
Een geluk dat de Kuismanen Viper erop staat ;) Anders was iedereen aan het zoeken geweest naar de GLPK Viper.........maar daar was al van bekend dat ze niet in Brands Hatch zouden rijden vanwege de FIA GT race in Brno. Dat heeft niets met ongeluk te maken op de Euro Race. Advertentie: Le Mans supplement, Autosport 09-06-05 |
Ik wist niet dat kuismanen twee wagens had :D
|
heefd ie dat dan ???
|
Quote:
Die voorste is bij op de foto geplakt he slimmeke ;) |
kan toch !
ik weet toch ook niet alles ! |
zaterdagavond concert : we gaan ons weer eens amuseren :D
|
Blues en amuseren da ga ni samen. Blues: der is een station en den artiest zen lief is het juist afgebold.
|
ga maar eens kijken op die mannen hunne site. brengen wel meer dan enkel blues
|
Ik had toch de P&M Corvette van SRT vooraan gezet mabon...
|
Dan beginnen we toch zelf te zingen ( janken ).... :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik vind een Viper toch het einde ;) Maar daar geef ik je wel gelijk in inderdaad.
|
Quote:
|
Ik verwacht wel dat Goosens en Co de leiding over nemen na Brands-Hatch van Kuismanen, maar in de 24uren acht ik dat Kuismanen gaat winnen of een Porsche... Niet dat ik iets tegen de Corvette heb, maar iemand als David Hart heeft nog niet zoveel 24-uursraces gereden... Hij is er wel aan veel gestart, maar in 75% van de gevallen uitgevallen na een paar uur wedstrijd... In dit opzicht lijkt Kuismanen mij een betere bezetting te hebben met Vincent Vosse(talloze 24-uurs races gereden) en Duncan Huisman(Winnaar van de 24ur van Nurburgring dit jaar)
En wat betreft de PSI-Porsches kan ik nog geen uitspraken doen, omdat deze nog namen hebben vrijgegeven van de andere piloten... We zullen wel zien, een aantal van jullie zullen het wel oneens met me zijn... |
All times are GMT +2. The time now is 14:05. |