De zwarte Piet !
Duidelijke vraag: wie ging volgens jou in de fout bij de GP F1 2005 USA ?
|
michelin en fia natuurlijk, michelin was de oorzaak en de fia kwam niet met de juiste oplosssing
|
En waar is de optie Michelin, FIA en Ferrari?
|
Ambtenarenmentaliteitje bij de FIA : reglement is reglement :D.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Eventjes mijn stem verklaren dan: 1) Michelin: voor het niet kunnen aanleveren van goede banden 2) FIA: voor het falen in het zoeken naar een oplossing 3) Ferrari: door de houding "Het is onze zaak niet". Hierdoor vegen ze alle mogelijke voorstellen voor een compromis van tafel nog voor er een voorstel is gedaan. |
Vind dat het gegaan is volgens de regels. Iedereen had toch nog zelf de keuze om te rijden he, of niet ??
Michelin heeft slechte banden gemaakt ... so??? Dat hoort erbij, het is tenslotte allemaal heel op het randje. FIA en de rest volgden de regels. Spijtig dat het zo moest gebeuren... de enige echte boosdoeners zijn degenen die met flessen op de track aan het smijten waren, abnormaal.... sukkels Hoe zit het trouwens met de regel "Indien er minder dan 12 wagens aan de start staan, kan de wedstrijd geannuleerd worden..."? Race-groeten, Jo |
Als ik me niet vergis stonden er 20 wagens aan de voorstart en dat is genoeg (volgens het weinige dat ik ervan heb gevolgd, was dat althans de mening van Vigneron en Tassin).
Hoe praat je met 2 eigenlijk zo'n uitzending van bijna 2 uur vol ? Moet ook een prestatie op zich zijn geweest. |
michelin en fia
|
Eén ding is zeker voor mij.
Als deze race het verschil gaat maken (uiteraard in het voordeel van Schumi en/of Ferrari) op het einde van't seizoen, weet ik niet of ik nog eens mijn best ga doen om 's morgens vroeg in't weekend op te staan voor de F1. Mss komt ernaar kijk er zelfs niet meer van. |
Quote:
Ik dénk dat dat geen water was :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Als dit wanspektakel tijdens een Europese GP was opgevoerd, was het qua publieke reacties, waarschijnlijk behoorlijk uit de hand gelopen. |
All times are GMT +2. The time now is 11:36. |