![]() |
Quote:
Quote:
|
Die blauwe is de GT2/GT1 versie ;)
|
Quote:
Klaus Zwart was eigenaar als ik me nog herinner.. en had die geen interesse in nationale kampioenschappen? Belcar of Spaanse GT? En betreft denk ik toch meer GT2 dan GT1... tenzij Mark iets anders weet? |
Quote:
|
Quote:
|
Zonder de reglementen te raadplegen ;) ................maar redenerend met een gezond boerenverstand. In het Brits GT 2 geweigerd vanwege een carbon-chassis. Dan moet FIA GT2 ook onmogelijk zijn....... Het zijn beide SRO-kampioenschappen met zo goed als identieke reglementen.
thread van een paar maanden terug: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=12220 |
Quote:
Quote:
|
in het brits gt hebben bij da laatste race 2 ascari's mee gereden.. wel de gt3 versie.. maar wat een prestaties..
race 1 => 4de en 8ste algemeen en 1ste en 3de in klasse gt3 race 2 => 4de en 6de algemeen en 1ste en 3de in klasse gt3 ik zou het mooi vinden moest hier een gt2 van mee doen in fia gt ! want dat zijn echt super mooie wagens !!! |
Ik vind dat ze die blauwe GT2 gelijk moeten toelaten, vind het een juweel van een auto. Schitterende details zoals de achtervleugel. Verder zijn ze echt bijzonder goed geprepareerd, voor zo'n klein merk (met een flinke nederlandse tint!) is het echt een zeer goed afgewerkte racer. Alle details zijn simpelweg goed uitgedacht en afgewerkt, wat je nog wel eens anders wilt zien bij dergelijke kleine teams.
|
Van mij mogen ze er ook dadelijk mee beginnen racen. Ik verkies de grijze, maar zou het rood door lichtblauw vervangen ...
|
Gaat me niet om de kleur maar om het model. De blauwe is de GT2 versie, en die heeft een bredere bodykit en grotere achtervleugel. Nog nét even wat mooier dan de GT3 versie ;)
|
Laat Damax met die wagen rijden en het zal er goed uit zien...
|
All times are GMT +2. The time now is 12:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.