![]() |
Quote:
Wat de F3 betreft. Ik zie niet helemaal in waarom Audi een F3-motor zou ontwikkelen. F3 is totaal niet hun doelgroep en het heeft weinig zin om aan de hand van prestaties met de Audi F3-motor een rijderskeuze te maken voor Le Mans,... Audi kan uit voldoende raceklassen (afgedankte F1-piloten, ...) piloten kiezen met het nodige talent. Tom Kristensen reed ook in Japan met Toyota's en Mugen Honda's, vooraleer hij überhaupt een Audi (-motor) bestuurde. |
Quote:
Tja, dan Audi..........dat vond ik ook opmerkelijk. Echter de verhalen, uit betrouwbare bron, dat Audi enkele maanden geleden op gesprek is geweest bij Bridgestone's Kees van der Grindt krijgen meteen een hele andere lading ;) MB, BMW zijn zeer actief in de F1, dan kan de VAG groep niet achterblijven......we beginnen maar eens met F3 ;) |
Vandaag een harde ontkenning van Mario Thiessen dat BMW bezig is met een F3-motor. Pure speculaas van die Italianen? Of is ontkenning de eerste vorm van bevestiging?
|
Nog iets nieuws over de Audi F3 motor?
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik vind die titel een beetje misleidend. Volgens de titel zou ik vermoeden dat Spiess een volledig eigen motor (dus zonder Opel) gaat ontwikkelen en bouwen, maar uiteindelijk gaan ze zich toch alweer baseren op een Opel-motor en de motor met Opel bouwen.
|
Quote:
|
Is er veel verschil tussen een F3 motor en een (S2000) toerwagen motor?
Prive project...als het niks wordt dan horen we er niks meer van en anders stapt BMW in 2008 or 2009 officieel in? Van de Audi geruchten heb ik niks meer gelezen. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Hopelijk wordt dat wat met die BMW-motoren en zijn ze sterk genoeg om het duel aan te gaan met de Mercedes'.
|
Voor wanneer zijn de BMW F3 motoren? 2007 al? welke teams gaan ze gebruiken?
Zowieso fantastisch nieuws voor de (Euroseries) F3 die nu al barst van de fabriekssteun op alle vlakken... Het komt de competitie alleen maar tengoede... |
Nog nieuws omtrent de BMW F3 motoren?
|
Quote:
Wel las ik weeeeken terug dat men in de Spaanse F3 gaat rijden met Fiat (Abarth) motoren! Het gaat om een contract van 3 jaar tot 2009, voordien reden ze in Spanje met toyota motoren. |
All times are GMT +2. The time now is 21:51. |