![]() |
Quote:
Kun je eeuwig over discussieren, de ene zegt Touring de andere GT. Ik zeg GT u zegt Touring, benieuwd wat dat zou geven in een Poll... |
Quote:
|
Quote:
|
Voor mij is het heel simpel.
De ex GS BMW is welkom in de Belcar Original! Enkel tijdens de 24UREN van ZOLDER. Mvg... |
Quote:
|
Ik vind de KS Motorsport BMW's wel een touring, vanwege omdat ze naar de Silhouette regels zijn gemaakt. Betreft de GS BMW: zelf vind ik het ook een GT net zoals de M3 GTR van BMW Motorsport zelf. De auto is gehomologeerd als GT en daarom mag hij meedoen.
|
Quote:
Met alle respect voor je antwoord maar als je de M3 GTR van BMW Motorsport en de M3 GTR van GS als twee gelijke ziet dan heb je geen inzicht in de ontwikkeling/opbouw/doelstelling van beide wagens. Het enige wat gelijk is de naam. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
En jongens, die discussie of de M3 GTR een GT of een Touring is, hebben we nu al zo dikwijls gehad; daar zullen we het wel nooit over eens worden. Voor mij persoonlijk blijft het een touring (alleen al omwille van het basis berline-model); een GT is voor mij per definitie een tweezitter. |
Ik zeg ook niet dat ze iets met elkaar te maken hebben, ik heb gewoon in een persbericht of iet sdergelijks gelezen dat de GS BMW ook gehomologeerd was als een GT. Verder bedoel ik er gewoon niks mee.
|
Quote:
|
Quote:
Ook AM, Maserati Gransport, McLaren F1,....:) ??? Ik denk dat een GT bij definitie dus niet echt een tweezitter moet zijn. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 20:25. |