![]() |
Belcar First Race, hoeveel Division 1 - Belcar Group GT3 wagens zien we aan de start?
In het kader van: we zijn eigenwijs en weten het altijd beter bij deze een poll over het aantal GT3 wagens dat we aan de start gaan zien van de Belcar First Race. Op het moment van schrijven is er nog steeds geen reglement bekend............en de start van de Belcar First Race is op 1 april. (Dat zal toch geen grapje zijn? :D )
De organisatie gaat uit van 25 wagens: Quote:
|
11-15 wagens denk ik. Minder zullen het er normaal niet zijn denk ik want de meeste teams hebben al laten uitschijnen dat ze met een GT3-project bezig zijn. Aangezien er nu al een 5-tal D1-wagens bevestigd zijn denk ik dat men de kaap van de 10 wagens zeker zal ronden.
|
10 à 11 wagens denk ik...
even een gokje doen, hoop dat dit op deze pagina mag... 1 Rudolph racing 1 Speedlover 1 Prospeed 1 A+ Racing 1 AD-sport 1 GLPK 1 First motorsport 1 Chad racing 1 Racing for Belgium 1 GS motorsport en zeer misschien, maar dat is gewone veronderstelling... 1 GPR 1 RS racing 1 of 2 buitenlandse teams zekerheid... 31maart als je ze op quali ziet... ;) |
even vergeten...
Mag de Mosler nu ook meedoen in GT3, of moet er dan nog een andere motor in??? |
Quote:
|
Geef mij maar 16 tot 20 wagens ;)
Nu zijn er al een tiental deelnemers bekend, maar volgens mij zullen er nog wel een pakje bijkomen als het reglement vrijkomt. Ik heb gezegd :) |
Quote:
http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=6096 |
Quote:
|
Quote:
Zondag 1 april maken we de rekening op ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Ik vind dat we op 1 april nog geen duideljke conclusie mogen trekken, omdat je afgelopen jaren ook gezien hebben dat teams/rijders van te voren aankondigden dat ze een heel seizoen zouden rijden, maar uiteindlejk alleen maar de 1e race en de 24uren van Zolder reden...
|
Quote:
|
Uiteindelijk 17 stuks aan de start! Toch een getal wat het merendeel van de zelfbenoemde experts, inclusief mezelf ;) , niet hadden verwacht. Toch heerlijk als je in dit soort gevallen je ongelijk moet bekennen :) We zaten dan wel weer dichter bij de waarheid dan het getal (25) dat door SRO destijds wereldkundig werd gemaakt.
Igg, we zijn goed vertrokken voor 2007 ;) |
Ik ben eens benieuwd of er dit jaar in België nog een F430 aan de start komt. In GB heeft die wagen iedereen naar huis gereden.
|
All times are GMT +2. The time now is 17:38. |