![]() |
Evaluatie sportief reglement 2007
Wat valt zoal op (bij de liefhebber)? De experts, coureurs en teamchefs letten misschien op hele andere zaken.
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Even in vogelvlucht het e.e.a. eruit gepikt. Dit zijn de dingetjes die zo opvielen. Een echte vergelijking kun je alleen maar maken als je de versies 2006 en 2007 naast elkaar legt. |
Wat de banden betreft is het regeltje die ervoor geschreven staat ook goed voor de bandenleverancier. Nl. dat maar 4 reeds gecodeerde banden mogen herbruikt worden. Dus verkoop gegarandeerd!!
|
regel 1.5 kan gemakkelijk aangevochten worden, want is tegen de wet.
|
@ Mark....
Over de Drivers Challenge: Het was ook in 2006 verplicht om te racen tijdens de Belcar Last Race om aanspraak te maken op de titel. Lees even artikel 8.1 uit het sportief reglement (http://www.belcar.com/mgvd/nl/Belcar...%2002%2020.pdf) Blz 7 |
Quote:
|
Quote:
|
volgens mij zijn alle landstalen toch wettelijk gelijk?
alle, het is mij toch verteld dat zoiets niet kan, dat ge de Franse taal in een reglement laat primeren boven de Nederlandse |
Quote:
Bij voorgaande versies van de Belcar reglementen was NL de brontaal, en primeerde die dus boven de FR versie. Was dat toen ook tegen de wet? Geen haan die er over kraaide... Nu er een nieuwe organisator/promotor is van dit kampioenschap wordt logischerwijze ook de brontaal voor een reglement aangepast aan de brontaal van deze organisator. Vrij logisch, me dunkt. En ja, ook ik heb ondertussen al een deel van het reglement doorgenomen en er staan inderdaad bepaalde fouten in de NL versie van dit reglement. Maar wees gerust: er wordt werk van gemaakt om alles zo snel mogelijk in een definitieve vorm te gieten, inclusief de correcties dus ;) . Vergeet ten slotte niet dat SRO Belgium een zeer jonge onderneming is, die het met een beperkte personeelsbezetting moet doen. En dat lukt hen vrij aardig tot op heden! Mvg, Dries DS |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
Dus zoek maar een ander argument. |
Verdorie, waar heb ik de afgelopen 46 jaar gezeten? :)
|
Quote:
Volledig juist, misser van mijn kant. |
Als je nu startnummer 244 hebt en de tweede race doe je met dit nummer mee in divisie 1 hoe weet je dan nog dat het een divisie 1 wagen is?
|
Quote:
Zin klopt niet echt. Moet eerder het volgende zijn : 8.5 Indien er drie piloten op een wagen zijn ingeschreven en één piloot heeft geen 25% van de duur van de wedstrijd afgelegd, zullen de tijden van de piloot niet in de uitslag opgenomen worden. Op voorwaarde dat minimaal twee piloten minstens 25% van de duur van de wedstrijd afgelegd hebben, wordt deze wagen niet uit de uitslag van de wedstrijd geschrapt. |
Hi
Ik heb gisteren het Sportief regelement eens doorgelezen. Het is grotendeels gelijk aan 2006. Maar wat me wel opviel is dat alle "challenges" eruit zijn. Naast de Drivers Challenge had je vroeger nog andere challenges zoals: - Welkom trophee - Vereillen (?) trophee - Gentlemen Drivers Challenge - Women Trophee Maar die zijn nu verdwenen óf ik heb er overheen gelezen... |
All times are GMT +2. The time now is 00:37. |