![]() |
Reglementswijzigen MVDB 2007 ......... nee, toch niet!
1 Attachment(s)
Quote:
Denk dat ik maar eens € 100 ga inzetten bij de lokale broker op een titel voor PK Carsport in 2007 ;) O ja, het gewraakte artikel 8.3 zal per direct geschrapt worden. Leuk, dat zal mooie momenten opleveren op zondagmiddag tijdens de 24 uur. |
Quote:
Gillet Vertigo aanwezig tijdens GT3 wedstrijden ? De G2 Vertigo kan je niet vergelijken met de GT3 Vertigo... Als je vergelijkt in qual silverstone... Pole GT3 1:53:200 Kwalificatietijd Gillet Vertigo 1:53:028 |
Quote:
|
Als ik nu eens eerlijk mag zijn: Ik ben het spuigzat dat pk weer overal voordeel uithaalt. Ze hebben zo al voorsprong genoeg door de ervaring die ze hebben. Nu worden de tegenstanders ook nog eens afgehouden. Wat ne zever is dat aan het worden. Ik zou eigenlijk graag hebben dat die corvette niet kampioen wordt maar zo een mosler of een viper. Zelfs mensen die niks kennen van belcar zeggen dat ze altijd op tv de zelfde mensen op nr1 zien staan. Niet voor niks dat ze mij uitlachen als ik zeg dat ik van belcar hou, als altijd de zelfde winnen. Ze moeten er toch eens iets aan doen om die corvette zijn adem af te snijden. Het kampioenschap spannend houden is de boodschap die ze precies niet zo goed begrijpen, maarja wie ben ik omdat te zeggen.
|
Ik vind persoonlijk dat je PK niets kan verwijten. Het is misschien wel zo dat ze altijd het snelste zijn, maar daar kunnen ze toch zelf niets aan doen! Het is aan de tegenstand om daar iets op te vinden.
Wat je zegt van PK de adem afsnijden vind ik er helemaal over, dan kan je in andere sporten ook selectief te werk gaan. In het voetbal moet je dan bijvoorbeeld Anderlecht bestraffen met -10 punten, anders spelen ze toch kampioen!! :no: Grtz |
Quote:
|
als SRT vorig jaar de Last Race had gestart, waren zij kampioen, en niet GLPK...
|
Quote:
De combinatie team - auto - rijders van PK maakt dat zij dikwijls als eerste over de finish gaan. Ze zijn erg competitief ingesteld en ik vind dat daar niks mis mee is. Ik ga akkoord met Jay: het is aan de andere teams om hetzelfde succes na te streven/te evenaren/te overtreffen... Sorry Guntha, ik vind uw kritiek er lichtjes over |
Quote:
|
een reglement dat ervaren teams gaat bestraffen gaat alleen die teams wegjagen.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Aangezien de Mosler's dat niet waren is het normaal dat ze zijn gekortwiekt. |
Je kan het ook anders bekijken de meeste FIA GT3 wagens zijn echt opgebouwd voor races van 1u. Kan men dat wel zeggen van de corvette deze is meer opgebouwd naar uithoudings wedstrijden (door Hezemans). Waar maakt PK het grote verschil dit jaar " IN DE PITS". Dus volgens mijn bescheiden mening, zijn de wagens niet allemaal volgens dezelfde GT filosofie opgebouwd.
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:59. |