De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Hoe Jos zijn kansen verknalde in Champcars, het verhaal! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15978)

Mark 23-11-2006 21:44

Begint zowat een Nederlandstalige serie te worden ;)

Heylen, Zwolsman, Pastorelli, Verstappen.........we missen Frau Antje nog.

Quote:

'Nicky Pastorelli zeker van Champ Car stoeltje in 2007'

Jacques Kremer, de manager van Nicky Pastorelli: Met de race in Assen is Nicky, dankzij de organisator, verzekerd van een Champ Car stoeltje. Nicky heeft afgelopen seizoen wat tegenslagen te verwerken gehad, maar ik weet zeker dat hij hierdoor sterker dan ooit uit de strijd zal komen in seizoen 2007."

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=5309
Verstappen naar de Champcars, met bankgarantie voor de fans !!!!
Quote:

De kans is namelijk groot dat ik bij die race als deelnemer aan de start sta. En natuurlijk niet alleen bij die ene Champ Car-race, maar ook bij de overige veertien races die in 2007 – voornamelijk in de Verenigde Staten – worden verreden.

En met de fans die een kaartje kopen, spreek ik het volgende af: als ik in Assen niet aan de start verschijn, betaal ik hen het geld voor het kaartje uit mijn eigen zak terug

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/dail...123_31_275.php

Fonne 23-11-2006 23:10

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 194331)
Begint zowat een Nederlandstalige serie te worden ;)

Heylen, Zwolsman, Pastorelli, Verstappen.........we missen Frau Antje nog.

Dat staat genoteerd Mr Verstappen ;)

Mark 24-11-2006 21:20

Quote:

Originally Posted by Fonne (Post 194349)
Dat staat genoteerd Mr Verstappen ;)

Jij gaat gratis naar Assen :D Morgen een groot en exclusief interview van deze meneer uit Maaseik bij ons in het lokale sufferdje. Vandaag een kleine preview. Meneer spreekt weer met 4 teams. Ik heb vandaag ook met heel wat collega's en klanten gesproken ;) :D Het zou om drie Champcarteams gaan en 1 MB DTM-team........

Fonne 24-11-2006 23:01

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 194442)
Jij gaat gratis naar Assen :D Morgen een groot en exclusief interview van deze meneer uit Maaseik bij ons in het lokale sufferdje. Vandaag een kleine preview. Meneer spreekt weer met 4 teams. Ik heb vandaag ook met heel wat collega's en klanten gesproken ;) :D Het zou om drie Champcarteams gaan en 1 MB DTM-team........

Ik zal wel in Zolder gaan kijken. Assen is een beetje ver he.

JPMontoya 08-02-2007 17:54

Quote:

Verstappen begint al te anticiperen

Quote:

Jos Verstappen wil dit jaar dolgraag racen in de Amerikaanse Champ Car-serie, maar de Limburger heeft nog altijd geen racecontract op zak. De voormalig Formule 1-coureur aast op een stoeltje bij Forsythe Racing, maar wordt daar naar eigen zeggen dwars gezeten door een andere coureur, die bereid is meer geld te betalen voor het racezitje. Verstappen laat weten nu snel duidelijkheid te willen hebben.

"Als het aan mij ligt, rijd ik straks voor Forsythe, daar wil ik geen onduidelijkheid over laten bestaan", schrijft Verstappen in zijn column voor De Telegraaf. Zijn manager Huub Rothengatter was eerder nog met meerdere teams in gesprek. Verstappen zou bij Forsythe Racing de teamgenoot kunnen worden van Paul Tracy, de Champ Car-kampioen van 2003.

"Helaas ligt het niet alleen aan mij. Het betreffende team vraagt in ruil voor een stoeltje een flink bedrag. Dat kunnen wij betalen. Dat de deal desondanks nog steeds niet rond is, komt doordat er inmiddels een kaper op de kust is. Een andere coureur is bereid meer te betalen voor het stoeltje en die zit mij dus behoorlijk dwars."

www.f1racing.net

Mark 09-02-2007 03:03

Quote:

Originally Posted by JPMontoya (Post 201715)
Verstappen begint al te anticiperen

Sterker nog, hij heeft een ultimatum gesteld. Zaterdag moet de knoop doorgehakt worden: http://www.ld.nl/nieuws/sport/sport_...cle1472193.ece

Simpele conclusie, geen Verstappen richting States en de fans gaan gratis naar Assen :D

Behalve een vermelding in de kranten staat Verstappen for all the wrong reasons in de welbekende rioolblaadjes die iedereen alleen leest bij de kapper of de afhaalchinees ;) Centrale thema: Vrouwen! :)

Richard 09-02-2007 13:03

Tja, Verstappen en ultimatums is zeker geen goeie combinatie.
Ik hoop dat 'ie een deal kan maken maar op zo'n korte termijn verwacht ik er niet veel van, teambazen houden zowiezo al niet van dat soort acties...

Mark 12-02-2007 00:28

Quote:

Nederland gaat gratis naar de race in Assen :D

Quote:

Verstappen geeft hoop ChampCars nog niet op

Jos Verstappen heeft nog geen contract getekend bij een team in de Champ Car World Series. Dat bevestigde vandaag zijn manager Huub

http://www.l1.nl/l1sprt/_rp_links4_f...3/_pid/links4#
Uiteraard zwicht een zo'n naam als Forsythe niet voor een ultimatum van een of andere meneertje uit Europa. Rothergather is alweer flink wat water in de wijn aan het gooien om toch nog een deal te kunnen krijgen. Maar iemand die Verstappen en Rothegather in de afgelopen een beetje heeft gevolgd weet dat het in dergelijke gevallen meestal niet goed komt ;)

fish88 12-02-2007 00:59

Quote:

Nederland gaat gratis naar de race in Assen
Hmm toch maar doen alsof ik een Jos Verstappen ben dan :D

Richard 12-02-2007 11:41

Ik heb nog een petje van 'm liggen dus dat gaat wel lukken:applaus: .

Wanneer snapt Verstappen nou 'ns dat niet de hele wereld op hem zit te wachten, één keer in 2004 een testje gedaan voor die jongens en dan arrogant je bek opentrekken naar die Yanks, dat kan alleen maar fout gaan natuurlijk..
Ik ben zeker een liefhebber van Jos' acties op het circuit maar met die acties van 'm naast het circuit moet het nu maar 'ns afgelopen zijn.

Las trouwens net op het Verstappen-forum dat Verstappen en manager tot 7maart even radiostilte richting de media houden, eindelijk een verstandige actie, probeer maar achter de schermen tot een deal te komen en kom er pas weer mee naar buiten als je echt een deal hebt...

Mark 13-02-2007 00:54

Quote:

“Maar we zijn er nog steeds mee bezig. We wachten nog op een paar zaken. Er heeft zich inmiddels nog een ander team gemeld”, aldus Verstappen, die momenteel afleiding zoekt met karten. “Ik heb mensen die het Champcar verhaal regelen. Ik kan het niet forceren

http://www.racexpress.com/index.php?...tikel&nid=5944
Ja, we zullen als beste stuurlui aan de wal dit keer maar geen commentaar geven ;)

Mocht het doorgaan dan hoopt Verstappen op extra testdagen, die kans lijkt me klein. De regels voor het testen in Champcar zijn aardig beperkt. Tenzij de organisatie besluit om er extra dagen tegenaan te gooien vanwege het nieuwe Panoz chassis.

Richard 16-02-2007 16:31

De laatste week helemaal niks gelezen over Verstappen's situatie, en als ik op het Verstappen-forum kijk word ik er niet veel wijzer van, de meest onbenullige nieuwtjes komen daar voorbij, zelfs dat Verstappen misschien wel alleen de 2 races in de Benelux zal rijden...
Al met al is de situatie Verstappen-Champcars weer lekker wazig.

bluelite 16-02-2007 16:57

Ja, op het Verstappen hebben ze de gewoonte om te roepen: "Geen nieuws is goed nieuws". Maar bij Verstappen is het in beide gevallen altijd slecht nieuws. Nooit een subjectief forum als dat van Verstappen lezen, tenzij je eens hard wil lachen...

Richard 19-02-2007 13:16

Quote:

Originally Posted by bluelite (Post 202385)
Ja, op het Verstappen hebben ze de gewoonte om te roepen: "Geen nieuws is goed nieuws". Maar bij Verstappen is het in beide gevallen altijd slecht nieuws. Nooit een subjectief forum als dat van Verstappen lezen, tenzij je eens hard wil lachen...

Zeker weten, goed forum om je 'ns een stuip te lachen als je je verveelt.:applaus:

Richard 21-02-2007 11:53

Nou dat heb ik echt niet aan zien komen hoor.:+
Ga lekker rustig met pensioen Jos en ga maar 'ns af en toe meerijden in een paar races van de BRL/DSC ofzo..

All times are GMT +2. The time now is 08:06.