De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2008, de overige berichten...... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=16660)

Mark 27-07-2007 09:35

Startlijst Belcar 2008, de overige berichten......

In deze thread kan men rustig babbelen, keuvelen en smoezelen over de deelnemers voor 2008. Berichten die off-topic zijn in de thread Startlijst Belcar 2008, de mogelijke deelnemers...... zullen NIET meer verplaats worden naar deze thread. Na 4 jaar mag het spelletje duidelijk zijn

Lees het nieuws in Startlijst Belcar 2008, de mogelijke deelnemers...... en kom in deze thread kletsen.

marcel 27-07-2007 11:19

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 215923)

In deze thread kan men rustig babbelen, keuvelen en smoezelen over de deelnemers voor 2008. Berichten die off-topic zijn in de thread Startlijst Belcar 2008, de mogelijke deelnemers...... zullen NIET meer verplaats worden naar deze thread. Na 4 jaar mag het spelletje duidelijk zijn

Lees het nieuws in Startlijst Belcar 2007, de mogelijke deelnemers...... en kom in deze thread kletsen.

mogen we ook naar de 2008 thread kijken? :+

nu, ik vind het bizar dat PK de ferrari enkel voor 2008 aankondigt. de Vette staat toch al te koop? gaan ze 2007 niet afwerken of zo?

Mark 17-08-2007 22:02

Oops......

Quote:

Ook uit België heeft van Elk toezeggingen gekregen. Van Elk: “Een aantal ontevreden Belcar teams- en rijders stappen in 2008 naar het DSC over”

http://www.autosport.nl/actueel/news...25&rubriek=nat

RKG 18-08-2007 00:01

sro heeft zich dit jaar niet van zijn sterkste kant laten zien, en dit zal het gevolg zijn

guntha 18-08-2007 09:13

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 217415)
Oops......

Is er eigenlijk al nieuws wie de team/rijders zijn?

Bramzel 18-08-2007 10:25

Lijkt me dat dat voornamelijk de niet-GT3-wagen teams zijn die nu in die speciale klasse uitkomen?

RKG 18-08-2007 10:40

pas op, ik denk dat het voor de gt3 teams ook niet altijd fijn was hoe de reglementen zomaar veranderden en die heisa rond de normtijd...

GT2-R 18-08-2007 13:12

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 217428)
pas op, ik denk dat het voor de gt3 teams ook niet altijd fijn was hoe de reglementen zomaar veranderden en die heisa rond de normtijd...

Klasse 1 heeft bij mijn weten niks te maken met de normtijd ;) ! In Klasse 1 kunnen volgens mij niet veel teams klagen... Het evenwicht wordt voorlopig goed bewaard door SRO vind ik. In Klasse 3 daarintegen zullen er wel enkele teams zijn die op hun tenen getrapt zijn.

RKG 19-08-2007 01:33

Klasse 1 heeft inderdaad niets te maken met de normtijd, maar zowel voor klasse 1, 2 en 3 en eigenlijk voor de hele belcar is die heisa die errond is geweest niet goed. Want meestal worden de negatieve dingen onthouden.

Net zoals de reglementswijzigingen, het feit dat er geen dubbele punten meer zijn tijdens de 24u en de klachten van enkele gt3-teams die vinden dat het niet eerlijk is dat ze zoveel tijd in de pits verliezen. Want een gt3-race is normaal maximum een uur...

GT2-R 19-08-2007 16:06

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 217469)
Klasse 1 heeft inderdaad niets te maken met de normtijd, maar zowel voor klasse 1, 2 en 3 en eigenlijk voor de hele belcar is die heisa die errond is geweest niet goed. Want meestal worden de negatieve dingen onthouden.

Net zoals de reglementswijzigingen, het feit dat er geen dubbele punten meer zijn tijdens de 24u en de klachten van enkele gt3-teams die vinden dat het niet eerlijk is dat ze zoveel tijd in de pits verliezen. Want een gt3-race is normaal maximum een uur...

Ik vind het toch goed dat SRO consequent is geweest. Vorig jaar kregen sommige teams wel grotere achtervleugel, kleinere restrictoren,... maar anderen dan weer niet. Liever allemaal gelijk voor de wet dan ;) !

Grig-O 20-08-2007 09:20

Als ik mij niet vergis, dan is SRO toch van plan om de Belcar om te vormen naar een GT3-GT4-kampioenschap? Divisie 2 en 3 werden enkel in het overgangsjaar 2007 toegelaten...

smiley 20-08-2007 11:35

Quote:

Wenn der Zeitplan es zulässt sind neben der VLN auch der ein oder andere Testeinsatz in der ADAC GT Masters geplant. Reglementsbedingt sind dazu immer einige Umbaumaßnahmen erforderlich. Da die erste Vette aber auf dem GT3 Stand basiert , wird dies kein größeres Problem sein. Zum Ende der Saison plant Kissling den Aufbau zwei weiterer Corvetten. Zwei Fahrzeuge sollen dann bei den GT Masters rennen und das dritte wird ein reines VLN Projekt. Auch sind Läufe bei der FIA GT3 und der BELCAR geplant

kissling-motorsport.de
dus misschien eind dit seizoen nog de kissling corvette in de belcar..
en te hopen volgend jaar meerdere malen :gas:

Mark 20-08-2007 18:21

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 217549)
Als ik mij niet vergis, dan is SRO toch van plan om de Belcar om te vormen naar een GT3-GT4-kampioenschap? Divisie 2 en 3 werden enkel in het overgangsjaar 2007 toegelaten...

Tijdens de bekendmaking van de reglementen waren 2007 en 2008 overgangsjaren.

Mark 28-08-2007 09:41

Quote:

Tijdens de 24 uur van Zolder stelt het team uit Antwerpen ook het nieuwe wapen voor volgend seizoen voor. “De bedoeling is om in 2008 met één of zelfs twee Lamborghini Gallardo aan te treden”, doet Bert Van Rossem de uitleg. “Reiter stelt tijdens de 24 uur van Zolder één exemplaar ter beschikking ... om naar te kijken en van te dromen... Iedereen is in ieder geval welkom om al de prachtige Italiaanse GT’s 3 al eens te bewonderen.”

persbericht CEO Racing
......

fenixracing 28-08-2007 11:15

Je bent me al voor dit is echt een opsteker voor de belcar.

All times are GMT +2. The time now is 19:00.