![]() |
BTCS 12 uren 2009, wie komen er allemaal?
O.a. deze vreemde vogel:
Quote:
|
Traxx Racing zou ook aantreden met hun Renault Clio 3.
Rijders van dienst: Chris Voet, Bart Van den Broeck en nog een aan te duiden derde piloot! Mvg |
Marc Goossens zal met Nicolas De Crem en Julien Schroyen een zitje delen op de Audi A4 Silhouet.
Volledig artikel op autosport.be: http://www.autosport.be/news/2009/04...nIn12UurVanSpa |
Olivier Muytjens zal Werner Moonens en Bert Redant bijstaan op de BMW M3 Silhouette #23 uit het kamp van KS Motorsport.
Bron: KS Motorsport Mvg |
Surinx Racing treedt aan met 2 Civic's T2
N°80 : De Graef Wim - Van Kelst Kris - Olivier Mascaux N°81 : Daerden Christophe - Van Laere Sven - nog aan te wijzen Hopelijk blijven we deze race eens gespaard van troubles.... |
Grote namen op de Seat Leon Supercopa van de vzw RED voor de 12 uren. Pierre-Yves Corthals treedt aan met niemand minder dan Jaques Villeneuve en Jordi Gene ! Dit is meteen schitterend nieuws
|
Inderdaad. Mijn 'idool' uit de F1, nu in levende lijve in de BTCS!!!!
|
Quote:
|
Ze bedoelen waarschijnlijk op Belgisch niveau?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Kom je langs op de 12 uur ? |
@KrisVK
Miljaar, ik weet het. Had hij nu vorig jaar mee gedaan hé... Ik ben sowieso paraat dit weekend. Ik kom donderdag avond toe. Heb wel geen mobilhome, dus het zal met het tentje te doen zijn. Hopelijk niet te koud 's nachts... brrrr... |
All times are GMT +2. The time now is 22:07. |