![]() |
Modelbouwbijeenkomst - 16 mei 2014
Aanstaande vrijdag, 16 mei is het weer tijd om voor onze volgende vrijdagavondmeeting.
Waar; Brasserie Savarin te Heusden-Zolder Aanvang; 20 uur Agenda; -Terugblik Moveleo -meetings in de nabije toekomst -ideeën ivm eindejaarsmeeting - - - Mensen die alsnog iets aan de agenda willen toevoegen, shoot. Alles is bespreekbaar. Serge zou ook langskomen met zijne "snoepkraam", dus diegene die alsnog iets wil bestellen, doen. -Nismo -Serge -FRED65 -Eyckles -Sennake -Rocknrolla -TvD -Danny -EtronQuattro07 -Bart P. ? - - - Iedereen is welkom en tot vrijdag :bye: |
Zal er zijn.
Tot vrijdag |
Ik ben er ook. Tot dan. :bye:
|
Zonder ongelukken zal ik er ook zijn.
|
Aanwezig :bye:
|
Present!
|
Quote:
Ik begin er langzamerhand van te balen....:( Wij willen er ook weer eens bij zijn namelijk. Nou mssn die nexten mahl... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Neem dan Hertog Jan of Grolsch bier he ;)
|
alle vrijdag weer feesje e voor de le mans mannekes vooral tim lesley bart serge ik zal men pc mee ebn ze met foto s en video 's van spa WEC tot vrijdag groetjes Dieter
|
Quote:
Probeer in de toekomst daar een beetje rekening mee te houden wat betreft je tekst. Met een minimum aan leestekens (een punt en/of een komma doen wonderen ;) ) en af en toe een hoofdletter is je tekst stukken makkelijker leesbaar voor iedereen op het forum. Tot vrijdag ;) |
ok ik zal er rekrening mee houden groetjes
|
All times are GMT +2. The time now is 23:18. |