![]() |
BMW's in de belcar
Kan iemand mij goede sites geven, waarop ik foto's van BMW's kan vinden. Liefst BMW's in een race jasje , racewagens dus. :) reeds bedankt
|
Als je nog enkele weekjes wacht worden er hier op depaddock MASSAAL veel gepost van het openingsweekend van het nieuwe BELCAR-seizoen.
Of zoek je ook van andere bepaalde klasse race-BMW's? |
www.laurentonline.com/schnitzer/
at your service :-) |
|
|
|
ik zoek er van de belcar. Maar van andere klasses zijn ook meer als welkom. en ook de oude BMW's :)
|
|
Ja die mini is echt wel mooi . Komt er dit jaar weer zo'n mini aan de start ? :)
|
Quote:
|
FOTO'S BELCAR
Als bouwer van miniatuurraceauto's uit de BELCAR competitie wil ik de fotograven vragen of het mogelijk is om ook foto's te maken van de bovenkant en de achterkant van de auto's. Deze foto's ontbreken meestal voor het bouwen van deze auto's Verder proficiat voor de vele foto's van afgelopen jaren. Doe zo verder!!! |
Quote:
|
Een mini met vanina ickx :) echt wel leuk nieuws voor mij :) weet iemand misschien een site met bmw's uit de jaren tachtig ? reeds bedankt
|
Quote:
|
Heerlijke site !!!! echt waar, vooral de bmw's bij touring cars in 1987 . Er staat daar zo'n bmw 6 reeks zo'n fotos zoek ik :)
|
All times are GMT +2. The time now is 00:42. |