![]() |
Jacky Ickx weer achter het stuur van een Formule 1 wagen.
Tijdens de Masters of Marlboro of Formula 3 2004 op Circuit Zandvoort zal de Johan Cruijff van de autosport ;) namelijk Jacky Ickx plaatsnemen achter het halve stuurtje van een hedendaagse Ferrari Formule 1 wagen. Dat kon weleens unieke foto's opleveren........
Quote:
Papa Bosch heeft het nog niet zo slecht gedaan met de Tulip Hotels ;) |
Re: Jacky Ickx weer achter het stuur van een Formule 1 wagen.
Quote:
Dus ik zou zeggen kom vanuit Belgie lekker een weekendje naar de zee toe p.s. het zou leuk zijn als dochter Vanina ook even kwam kijken :p |
konden ze niet wat voor concurrentie zorgen, voor Jacky Ickx? allé, Arnoux zal wel in de buurt komen, maar die andere twee?
:+ |
Onderschat die Ollanders niet.
|
Ik verwacht ook dat dat vies gaat tegenvallen.
Herinner U toen Niki Lauda eens met de Jaguar (R4 zeker?) ging bollen om de feedback van zijn piloten te begrijpen. Resultaat: volledige afgang voor de meervoudig ex-wereldkampioen op 15s van Pedro De la Rosa en Eddie Irvine (op een baantje van 1m05s in een F1). Nu is Ickx fysiek wel iets beter in orde dan Lauda, denk ik, maar toch... Jan. =--- |
Ik denk zelfs dat de niet-F1 coureur van het viertal (John Bosch) het snelste zal zijn, hij heeft namelijk de meeste en recenste ervaring in de Ferrari's.
|
Die man kan idd. een aardig stukje sturen. Zeker niet te onderschatten.
Jan. =--- |
Quote:
|
dan was hij nog 4s trager hoor ;)
|
Ahum.... artikel
Ok, het was de R2 en het baanrekord is 1m12s o.i.d., maar het was niet Barcelona en hij was wel degelijk 15s trager. Jan. =--- |
Ickx tijdens het uitrijden van de box, hedenmiddag in Zandvoort
Nu maar hopen dat we die demo's ook live kunnen zien via de livefeed. |
zie ik daar een nummer 4 op die ferrari? ;)
|
idd, da's de wagen van '99 als ik mij niet vergis.
|
All times are GMT +2. The time now is 18:45. |