De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Le Mans 2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=907)

Joosen 27-10-2001 10:53

Le Mans 2002
 
Ik weet dat het rijkelijk vroeg is, maar als jullie naar LM willen gaan raad ik jullie aan toch maar zo snel mogelijk tickets te bestellen. Vooral de camping tickets zijn moeilijk te krijgen. Wij (van ons clubke Excelsior) staan traditiegetrouw op camping "Karting Nord", een gezellige camping die betaalbaar is en waar veel zotte Engelsen verblijven (slapen kunde da nie noemen).
Reserveer zo snel mogelijk, je hebt per voertuig 1 kaart nodig, dus als je met een bus gaat met twintig man en wat tentjes hebde der maar 1 nodig, maar als ge der geen hebt kunt ge gewoon terug naar huis. Vorig jaar kostte één kaart ongeveer 2000Bfr. Zelf voorzien wij elk jaar 5 kaarten voor 15 personen.

Om snel en efficient te reserveren fax je (in't frans natuurlijk) naar de ACO (+33 2 43 40 24 15). Zet er ook bij dat je, indien deze camping al is volgeboekt, je evenveel plaatsen op een andere wil.

Voor plezante foto's en verhalen, kijk op : http://www.thebrethren.co.uk/index.htm

(Met die maffen hebben wij ongeloofelijk gelachen dit jaar)

See you in Le Mans

Werner333 29-10-2001 20:52

Bedankt voor de tip Joosen.
De camping plaatsen (2) zijn al zo goed als besteld.
See you there.

Werner333 03-11-2001 00:23

De datum: Le Mans 24 uren: 15 en 16 Juni.


Pascal 03-12-2001 23:03

Ondertussen al enig nieuws ???????????

Wie gaat er mee ? Wat is er al geregeld ? Wat moet er nog geregeld worden ?

C U

airco 03-12-2001 23:24

15-16 juni komt vermoedelijk te vroeg voor mij dit jaar!! wegens nog examens dan!!

airco

Oneliner 03-12-2001 23:30

We kunnen is vragen voor et 2 weken te verplaatsen naar achteren toe ofzo?? :)

Pascal 04-12-2001 00:01

Dat is een goed idee, dan kunnen al de studenten mee en ............ Hoe meer zielen............

C U

Mark 04-12-2001 23:19

ik wil dus wel mee....verlof is geen probleem. Tja zullen we zo'n "engelse-vlaggenmast" maken? :D

Joosen 05-12-2001 16:14

Wij hebben volgend jaar in elk geval de Belcar-mobilhome bij (da groot spel) en daar zijn twee bevestigingen voor vlaggemasten op voorzien.

Hebben jullie al kaartjes besteld? De mijne zijn uitverkocht zene !

STAFFO 05-12-2001 17:44

TIM,vergeet de rest niet,een vrachtwagen annex restaurant,paar mobilhomes,tentjes een natuurlijk de nodige dranken en voedsel
en dat alles voor de MEGA race van het jaar !!!

Werner333 05-12-2001 20:22

Quote:

Originally posted by Joosen
Hebben jullie al kaartjes besteld? De mijne zijn uitverkocht zene !
Ik dacht er bij onze reservering van de campingplaatsen 2 tickets inbegrepen waren. De rest van de tickets zou je ginder nog in overvloed kunnen kopen.

Mark 05-12-2001 20:57

das wel te hopen........alhoewel tribunes, daar ben ik niet zeker van.

Heb anders wel een adres in nederland...........

Tipje; aanschaf van plateaukaarten. Kosten nog 20 euro, daarmee kom je op de tribune boven de pits. Daar zijn aparte uithammen in..is dus staanplaats.

Daar heb ik 2000 de hele startprocedure bekeken....inclusief Hawain Tropic Girls!........ennuh 's avonds kun je zo over het hek.......lekker een zitplaats!


Sennake 05-12-2001 21:16

Tim, hadden we naast de camping plaatsen ook al tickets moeten bestellen voor de inkom ook dan? Ik dacht dat je die altijd kon krijgen? En ik dacht ook dat er bij de camping plaatsen enkele tickets bijzaten?
Anders moeten Werner en ik eens afkomen om er nog eens over te klappen en duidelijkheid te verschaffen?

Joosen 10-12-2001 18:58

Sorry jongens, maar camping kaarten zijn enkel goed voor de camping, daar zit dus niks (niets,nada,niente,nothing) bij. Wij hebben vorig jaar besloten geen tribunekaarten meer te kopen omdat die eigenlijk hun geld niet waard zijn (tenzij je de helft vd race op die tribune wil doorbrengen). Tijdens de trainingen zijn de tribunes namelijk gratis en tijdens de race is het leuk om overal eens te gaan kijken, als je naar Arnage wil ben je al 30 à 45 min. onderweg en van daaruit is het nog eens meer dan eens zo ver naar Mulsanne. Tribunekaarten zijn even moeilijk te krijgen (en duur) als campingkaarten. De "Enceinte Générale" (algemene inkom) is ter plaatse gewoon te koop en geeft ook toegang tot de pitwalk op vrijdagnamiddag.

Werner en Sennake, jullie zijn natuurlijk altijd welkom om een pintje te komen drinken euhh dit te bespreken.

Kom anders eens naar een "vergadering" van Excelsior, daar zitten onze LM-addicts toch altijd allemaal samen, da's elke disdagavond vanaf +- 21h30 in "De Beukenhaag". Sennake heeft mijne GSM-nummer.

Groetjes

Sennake 10-12-2001 20:18

Dat gaan we zeker eens doen!
En in Le Mans komen we ook zeker eens goeiendag zeggen :-)


All times are GMT +2. The time now is 18:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.