View Single Post
Old 31-05-2004, 17:13
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by Pascal
De piste droogde op en de tijden verbeterden terug. Net als Werner de start moest nemen begon het teruge te regenen. De piste bleef echter grotendeels droog en hij kon afklokken na 2'17"73. Een zeer goede tijd, was het niet dat hij ook in deze derde reeks een poortje mist en dus eindigde in 2'37"73. Toch zijn beste tijd van de dag.
Mijn ambitie was om een foutloos parcours af te leggen.
Ik had namelijk van wat oude rotten in het vak gehoord dat dat bij de eerste deelname al moelijk genoeg zou zijn.
In mijn eerste reeks mistte ik enekle poorten, maar dat kon de pret niet drukken. In de tweede reeks in de regen ging het redelijk goed totdat ik aan poort 26 kwam. Ik zag de poort, maar reed er gewoon voorbij. Nadien nog 2 paaltjes geraakt maar het vertrouwen om de laatste reeks geen poort te missen was er.
Reeks 3 ging super. Vloeiend, niks raken en de euforie stak de kop op. Gevolg: ik mis de voorlaatste poort Even de frustatie kwijt raken door op het stuur te kloppen maar het was natuurlijk dom van me.
Conclusie, we gaan dit nog doen.
Ook een pluim voor de organisatie en de gemeente, die zoals Pascal al zei, de zaak ondersteund.
Na een fris pintje met een gevoel van voldoening naar huis gereden.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote