Nie goe bezig, heb de body vern***t, was echt perfect tot ik plots keek en er twee zilveren strepen midden op een plaats waar GEEN decals komen

proberen weg te krijgen met zachte thinner maarreuh BIG mistake, deffo

dus alles wrijven met #1200/#2000 en afplakken en herschilderen dus, alles kits perfect gelukt, en da nterug het zwart gedeelte denk je ook tiptop in orde.
ok, dagje of twee laten drogen he, en dan ma lakken, ok dikke miserie dus, bij het aanbrengen alles ok, perfect gelukt ..........(voel je de wolk hangen??).... tot ik van werk thuis kwam en voila om ZEEP

kennelijk gaan tamiya spray niet samen met Motip autolak, nu les geleerd... 't spel staat nu al enkel dagen met een dikke laag ovencleaner op zijn dak, iemand met tips wanneer en hoe ik nu de lak, verf eraf stroop??
Nu hen me dan maar op de nascar modellen gesmeten, ziet
er veel belovend uit in elk geval.
Niet teveel aan doen, het is mijn eerste he, dus voorlopig "straight outta box", de volgende worden dan wel weer wat beter uitgewerkt, Enig nadeel veel pas-en wrijfwerk, "monogram" heeft precies mallen die slecht aansluiten.

Meer foto's morgen, zal waarschijnlijk vanavond af zijn!! volgende op het menu wordt een "Crafstman" race truck, mjam mjam.
oh ja tips ivm die oven cleaner, YESJ PLEES!!!