View Single Post
Old 21-04-2005, 10:26
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Ik heb gestemd op Trulli. Voornamelijk omdat ik hem nog altijd hoger inschat dan een Alonso. Getuige daarvan de enige Renault-zege van vorig jaar: op naam van Jarno in Monaco dan nog wel ! Zijn latere seizoensdip lijkt me vooral te wijten aan een onhandelbare wagen, een chassis waar onoplosbare problemen in zaten. Villeneuve begreep Trullis situatie maar al te goed toen hij die drie laatste races passagier speelde in een gefaalde Renault.
Het budget van Toyota is immens, de snelheid van de wagen is uitmuntend, en volgend seizoen zou het normaal gezien -met uitzondering van de BARfactor- even goed of zelfs beter moeten gaan. Vergeet Ralf ook niet, zijn huidige seizoensbegin is wat pover ten aanzien van Trulli, maar eens de jonge Schumacher op gang komt, kan hij soms ook podiumplaatsen en zeges beginnen opeisen.

Waarom niet Alonso ? Zelfde redenen als Marcel: Raikkonen, Montoya, Fisichella,...geven zich niet zomaar gewonnen. En ik weet gewoon dat Ferrari er komend weekend weer gaat staan, Todt en co maken nooit loze beloften, zeker niet voor Italiaans publiek. Resultaat is een remarche van de roden, waar ze net als in 2003 op het nippertje de coureurstitel nog meepikken. Constructeurstitel hangt van de prestaties van Barrichello af.