Quote:
Originally Posted by jan
Volgens mij is het Maranellese Rijk aan een periode van verval begonnen, zoals dat in het verleden wel eens meer het geval is geweest.
|
Ik ben ervan overtuigd dat de nieuwe Ferrari zeer snel zal zijn (is eigenlijk al min of meer bewezen in Bahrein), maar :
1) Hoe lang zullen de Bridgestones het uithouden tijdens een volledige race waarin Schumacher (als hij al aan de leiding zou liggen zoals we het stilaan gewend waren) onder druk van Alonso en consoorten alles behalve "controlerend" zal kunnen uitrijden...
2) Zelfs als Schumacher de overwinningen aan elkaar rijgt kan hij niet meer doen dan dat : winnen. Hij kan dus niet beletten dat Alonso bv telkens 2e wordt. En met de huidige voorsprong zitten we dan al ver in het seizoen voor ze op dezelfde hoogte zitten qua puntenstand. En wie weet wat er in tussentijd allemaal kan gebeurd zijn?
Samengevat mag er nu niets meer verkeerd gaan voor Ferrari. Er zijn seizoenen geweest waar dat daadwerkelijk verwezenlijkt werd. Maar of dit seizoen er ook zo eentje wordt is maar de vraag...
En Renault blijft ondertussen ook niet werkloos toezien natuurlijk. Dat ze nu al op hun maximum zouden zitten zou me eerlijk gezegd sterk verwonderen...