Thread: 2005 GP Monaco
View Single Post
Old 22-05-2005, 12:06
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Kleine opmerking hierbij:

Barrichello zat gisteren voor Schumacher met een miniem verschil van 0.044s. Op een baan die per minuut sneller wordt. Schumacher begon als 4de aan z'n snelle ronde, Barrichello pas als 10de. Ik denk niet dat Barrichello hier dus per definitie 'de betere' was; voor de eerste keer dit seizoen waren Schumacher en Barichello misschien aan mekaar gewaagd. Wat Schumacher siert, is het feit dat hij niet te negatief naar buiten komt, terwijl Barrichello al op donderdag de voorspelling maakte dat de Renaults de Ferraris op een ronde zouden zetten tijdens de race (laat staan de McLarens !)

Wat motivatie en gedrevenheid betreft: Lijkt me groter dan ooit tevoren. Als je de top gekend hebt, wil je, me dunkt, er toch alles aan doen om eens te meer te tonen dat je op z'n minste nog aan die top kan blijven. Dat heeft Schumacher de laatste jaren dan ook met verve gedaan, maar het zat er ooit wel eens aan te komen. 2003 was een voorbode, met Alonso, Trulli en Raikkonen die al een keertje de neus aan het venster kwamen steken. Door een ultra-gebrekkige McLaren en een kleine inslaapsessie van Alonso en Trulli werd 2004 een complete walk-over voor Ferrari. Maar Renault, McLaren en Michelin maakten eindelijk hun huiswerk (Williams niet), en voila: seizoen 2005.