Thread: 2005 GP Monaco
View Single Post
Old 24-05-2005, 10:26
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Originally Posted by airco
ik ben het eens met alain ...

Zeker nu we in een situatie zitten waar een paar teams meestrijden vooraan kan alles ineens bijzonder snel gaan ...

Je hoeft maar een paar GP's te hebben met Ferrari vanvoor en McLaren's die punten wegsnoepen van Alonso en de kloof kan op een paar GP's helemaal gekanteld zijn.

Enig blok wat Ferrari van zo een scenario nog in de weg staat is de voorlopig nog erbarmelijke quali-performance ... In de race zijn ze niet trager dan de rest.

Het valt overigens op hoeveel mensen plots de weg terugvinden naar dit formule 1 forum... successupporters zeker
Ik vermoed dat je mij viseert
Heeft er niets mee te maken. Ik bleef dit forum heel de tijd van mijn vrijwillige verbanning volgen en dat zou jij als informaticabolleboos zeker moeten kunnen weten. Bovendien en paradoxalerwijs misschien, ik snap het zelf ook niet, blijf ik me nog ergens betrokken voelen bij de paddock, getuige daarvan de algemene ledenbijeenkomst.

Dat tifosi blijven hopen op een titel of ten minste een voor Ferrari succesvoller verloop van het seizoen kan ik best begrijpen, want ik heb ook in die situatie gezeten. De ervaring heeft me intussen geleerd dat het meestal tegen beter weten in is. Zie ook 2003 waar de huidige wereldkampioen bijzonder veel moeite had om de veel kleinere kloof met Raikkonen te overbruggen, dus het huidige puntensysteem maakt de klus nog moeilijker.

Bovendien kan Ferrari zich haast geen misstap meer veroorloven en zijn zij het nu die op achtervolgen zijn aangewezen. En dan sta je al wat meer onder druk en durf je al eens iets over het hoofd zien of lopen er al makkelijker dingen fout. Jij was diegene die na Imola riep dat Ferrari alweer terug was en dat ze de toekomst rooskleurig tegemoet konden zien, ook al verloor hun kopman alweer 2 punten op de leider in het kampioenschap. Een vreemde hersenkronkel vond ik dat toen en de daarop volgende GP's hebben hun situatie niet bepaald verbeterd.

Mij doet het huidige seizoensbegin van Ferrari hard denken aan dat van McLaren in '92. Die konden ook een heel seizoen achter de feiten aan hollen en moesten zich tevreden stellen met de kruimels die Williams liet liggen. Toen behaalden ze in Monaco met veel geluk de overwinning en sommige supporters begonnen toen al te dromen over een comeback, een illusie waar ze vrij vlug van verlost werden.

Maar ik, als successupporter, ben er rotsvast van overtuigd dat je me hier na de volgende GP (dus binnen 5 dagen) al niet meer zult terugzien (qua berichten posten ; klantenbinding is precies niet jullie sterkste kant) .

Last edited by Mario; 24-05-2005 at 10:32.
Reply With Quote