'successupporter' ?
Mathematische
onzekerheid is in feite maar een klein beetje hoop waar de tifosi zich momenteel aan kunnen vastklampen. De theorie van alain en airco kan ook een zekere 'backfire' kennen: Als Ferrari de afgetekende achtervolger was op McLaren, konden ze een zuivere strijd met de zilverpijlen aangaan en op hun eigen manier de kloof overbruggen. Maar de realiteit is anders: een viertal teams snoepen de punten weg en Ferrari moet optornen tegen een loodzware concurrentie, terwijl McLaren en Renault zeges onder mekaar verdelen. Het kan dus in feite alle kanten op; en we kunnen dan ook mooikes concluderen met Ron Dennis fantastische schitterende conclusie:
To win in Formula One, first you have to win (die man is slim !)
Wat off-topic klantenbinding betreft: Wat maakt mij klantenbinding nu nog uit ? Ik typ hier gewoon mijn mening in omdat ik ze kwijtwil. En al is mijn mening nog zo extreem, al gaat het hele forum er tegenin, des te meer zal ik mijn mening verdedigen. Ik heb geleerd om me bepaalde zaken niet meer aan te trekken. En het lukt momenteel goed, dus ikke blij en iedereen blij

Bovendien heeft DePaddock in feite zijn naam nog altijd aan jou te danken, eh Mario