Thread: 2005 GP Monaco
View Single Post
Old 24-05-2005, 14:34
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by airco
Het valt overigens op hoeveel mensen plots de weg terugvinden naar dit formule 1 forum... successupporters zeker
Het lijkt me

1) meer dan logisch
2) zeer verheuglijk

dat er terug meer mensen in dit forum hun mening komen ventileren. Er is gewoon veel meer te zien op de baan, en iedere race is onderwerp van een heleboel verschillende incidenten/racefeiten/discussies.

Toen Schumacher alles won was er weinig te vertellen, zeker voor niet-Schumi-fans. Buiten "Schumacher heeft weer gewonnen" kon je weinig zeggen, en om nu telkens opnieuw te benadrukken hoe groot zijn suprematie weer was... Zelfs de Schumi fans hadden na verloop van tijd weinig nieuws te vermelden. Nogal logisch dat een F1-forum dan stilaan begint leeg te lopen...

En even logisch dat het nu weer begint vol te lopen, er zijn meerdere winnaars, meerdere kanshebbers op de titel en de fans die jaren gezwegen hebben willen eindelijk nog eens iets positiefs meedelen aan hun mede-Paddockers.

Allemaal positieve dingen dus. Tenzij voor de Schumi fans, alhoewel die ook nog allemaal rotsvast geloven in de heropstanding van Ferrari. Eigenlijk is niemand (nu) dus slechtgezind. Ik zie dan ook geen enkele reden voor wie dan ook om terug weg te blijven... Integendeel : allemaal welkom hier!!

@Mario : komaan jong, ik was al zo blij je terug te zien op de ledenvergadering, en nu al helemaal op het forum! Je bent één van de mannen van het eerste uur, je hoort er helemaal bij hoor! Niet wegblijven zelle! En wees gerust : niet alle admins zijn per definitie Schumacher fans eh

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote