Quote:
Originally Posted by Sennake
@Mario : komaan jong, ik was al zo blij je terug te zien op de ledenvergadering, en nu al helemaal op het forum! Je bent één van de mannen van het eerste uur, je hoort er helemaal bij hoor! Niet wegblijven zelle! En wees gerust : niet alle admins zijn per definitie Schumacher fans eh 
|
Ik was het niet meteen van plan toen ik deze thread begon te lezen, maar uiteindelijk deed ik het toch : mijn rentree maken, zonder dat aan de grote klok te hangen.
Maar als je dan meteen zo'n stempel opgekleefd krijgt... We zien wel, waarschijnlijk post ik hier wel opnieuw.
Het is geen geheim dat ik en airco niet meteen de grootste vrienden zijn, maar ik waardeer een aantal van zijn meer technische bijdragen wel. Over een heel aantal dingen in F1/autosport weet hij een stuk meer dan ik, maar iets minder hautain zou toch wel mogen (ook de reden voor mijn "vertrek" trouwens). Ik herinner me vaag dat hij hier ooit de opmerkte dat het F1-onderdeel niet meer is wat het vroeger was, wel het ligt niet altijd aan de anderen. Ik vind het prachtig dat de paddock uit het F1-wereldje gegroeid is tot een algemeen autosportforum, maar een van de neveneffecten was dat het F1-deel niet zoveel meer voorstelde. Dat heeft ook ergens een reden denk ik. Meer wil ik er niet meer over kwijt.
Een andere reden voor mijn afwezigheid was trouwens dat ik nauwelijks nog tijd heb om autosport te volgen. F1-races bekijk ik nog sporadisch en zondagmiddag moest ik strijken. Dan heb ik tegelijk ook maar naar de race gekeken. Het nuttige aan het aangename koppelen

.