Ik weet niet meer precies wanneer de paddock begonnen is (om nog maar te zwijgen van de voorlopers ervan), maar het bestaat toch al ettelijke jaren.
Tot het voorjaar van vorig jaar heb ik hier vaak gepost, dus dat ik afdroop omdat hij teveel won, klopt niet. Dan was ik al veel vroeger vertrokken en bovendien begon men dan stilletjes aan zijn dominantie te tornen en vanaf België of zoiets was het ermee gedaan (als mijn gebrekkige geheugen op dat vlak me niet in de steek laat).
Ik heb over hem zeker nooit de loftrompet gestoken, maar me ook nooit verlaagd tot scheldtirades aan zijn adres. Ik heb altijd erkend dat hij een uitstekend piloot is en heb daar nu nog altijd geen moeite mee. In mijn posts van vandaag heb ik ook niet het einde van zijn rijk voorspeld (ik ontken niet dat ik blij zou zijn mocht het zo zijn ; die 6de overwinning op Monaco lijkt verder dan ooit, laat staan een 7de om Senna's record te breken, dus ik ga ervan uit dat ten minste dat recordje nog een hele tijd in de annalen zal staan. Da's dan toch iets waarover ik me kan verkneukelen), gewoon dat het -volgens mij- dit jaar te laat is voor de scuderia. Ik heb ook nergens leedvermaak laten blijken.
Maar ik heb de indruk dat dit nergens toe leidt.