Sennake, als ik uwe mening wat lees, lijkt me dat gij enkel maar voor de echte supertalenten kunt supporteren? Als iedereen zo moest denken, waar moeten dan al die andere goede, maar niet superieure piloten hun supporters halen?
Maar ieder zijn mening natuurlijk. En de persoon voor wie ge supportert, die kiest ge ook niet zomaar heb ik al zelf ondervonden. F1 is er bij mij met de papfles ingegeven, maar echt volgen, deed ik zo vanaf begin '94 eigenlijk. Net nadat den Thierry gestopt is dus. Op die moment zag ik Senna wel graag rijden, maar dat heeft jammer genoeg niet lang mogen duren

Op die moment kende ik eigenlijk maar bitterweinig andere piloten. Schumi het beste eigenlijk, maar voor hem ben ik toch niet gaan supporteren. Ben dan gaan kijken naar Senna zijn teamgenoot en dat "klikte" wel precies. Dan dus supporter van Damon Hill, en ik ben voor hem blijven supporteren gedurende zijn verdere carriere, ook toen hij naar Arrows en later Jordan ging, nooit aan getwijfels om te veranderen.
Toen Hill ermee stopte, kwam er net een (voor)naamgenoot van mij in de F1: Nick Heidfeld, ik dacht: "dit is waarschijnlijk de enige keer dat er een naamgenoot F1 rijdt, voor hem ga ik supporteren", maar die klik was er niet meteen. En op diezelfde moment stapte Jenson ook in de F1, en moeilijk om uit te leggen, maar het deed me precies gewoon iets als ik hem zag rijden, en Heidfeld was dan ook rap vergeten. Ben nog altijd heel hevige Jenson supporter, ook gedurende de mindere jaren. En als fan is het dan natuurlijk zalig als er na die mindere jaren (2001-2003) dat zalige seizoen van vorig jaar kwam!
Dit jaar wil het jammer genoeg niet zo goed lukken, en dan nog die uitsluiting voor de afgelopen twee GP's, is echt balen, maar we leven met Jenson mee!
Ik heb er alle vertrouwen in dat het snel weer beter zal gaan. Ik zie hem dit jaar nog wel een (of meer) podiums halen, maar de overwinning zal voor volgend jaar (bij Williams?) zijn denk
Met die uitsluiting heb ik dan eens twee GP's als "neutrale fan" kunnen volgen, wel voor een keertje is dat best ook wel plezant. En zeker de GP van Monaco was echt nog wel knap om te zien. Maar 'k zal toch blij zijn als er vrijdag terug "Jenson Button" op de uitslagen zal staan hoor!