Thread: 2005 GP Monaco
View Single Post
Old 25-05-2005, 09:00
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Sennake
En de "oude" garde dan? Tja, ze hebben het allemaal laten afweten eigenlijk, en dat je dan als fan moedeloos wordt, daar kan ik best inkomen.
Ik zou niet zeggen dat we ALLEMAAL het hebben laten afweten. Ik ben lid van "de paddock" van in het begin, daarvoor al van "one list" en "de pits" en volg dit hier nog steeds wekelijks op de voet.

-Waarom post ik dan niet meer? (mijn laatste was van 8 sept 2004): omdat het uiteindelijk steeds weer over dezelfde discussies gaat, in weze tss Mc Laren fans (zoals ik) en Ferrari fans. Doordat sommigen "admins" te veel denken dat zij de beste zijn en steeds gelijk hebben vind ik het niet meer de moeite om discussies te voeren waar er toch geen einde aan komt en somigen maar doormemmen tot ze gelijk halen en de andere het opgeeft. Die discussies lees ik zelfs niet meer, ik kom alleen nog voor de serieuze posts te lezen die eigenlijk gaan over hetgene waar het hier allemaal om draait: de F1. Ook stoort met een beetje dat gecopieer van andere sites, als je een echte F1 fan bent dan heb je dat ook al ergens gelezen en is het niet nodig hiervan nog een copijtje te plaatsen van een artikel die je gevonden hebt op een of andere site, net alsof ze de enige zijn die dat dan gelezen hebben.

-Waarom post ik nu wel: ik stoorde mij aan het woordje "Successuporter", dit is dus weer een uitlokking om een discussie te beginnen (en is eigenlijk beke gelukt ook hé), veronderstellen dat er mensen terugkomen omdat McLaren het nu weer goed doet, een discussie die weer nergens gaat toe leiden. Ook de opmerking dat het "iemand" opvalt hoe weinig supporters zijn team steunt als het minder goed gaat en afdruipen is weer zo'n typische uitlokking. T'is niet omdat je geen nutteloze discussie meer wil voeren hier (de starter van de discussie doet dit toch maar om zichzelf en zijn "held" op te hemelen en de ander te vernederen en af te breken) dat we ons team niet meer steunen hé.

Groeten,
Laskaat
Reply With Quote