Thread: 2005 GP Europa
View Single Post
Old 30-05-2005, 09:59
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Kimi zou de verdiende winnaar geweest zijn, .....maar het blijft een mechanische sport hé.
Alonso doet een goede zaak en heeft volgens mij een verstandige race gereden, al is dat misschien minder spektaculair.
Coulthard is blijkbaar toch te oud om te leren, als je vrijdags betrapt wordt op overdreven snelheid in de pitlane, dan ga je dat op zijn leeftijd toch niet nog eens overdoen op zondag zeker Hij vergooit daarmee een mogelijke podiumplaats.

Eerlijk gezegd kan ik M. Schumacher beter appreciëren nu hij vanuit de middenmoot moet vertrekken en genoodzaakt is te vechten voor de punten.

Wat het herinvoeren van de bandenwissels betreft, laat dat maar zitten. Michelin en Bridgestone zullen wel een band ontwikkelen die het enkele ronden langer uitzingt, dat is trouwens hun job. Laat ons zeggen dat ze voorlopig de "balans" nog niet gevonden hebben. En misschien moeten ook de piloten nog leren omgaan met het feit dat ze hun banden moeten sparen om de eindstreep te halen. Het vergt een andere strategie.

En over Villeneuve gesproken, ik zit mij al enkele weken af te vragen hoe die in godsnaam ooit aan die wereldtitel geraakt is.
Reply With Quote