ik ga hier nu niet beweren dat Schumacher de betere was van Barrichello dit weekend, maar hij heeft toch opnieuw zijn portie pech gekend. Hij werd meegesleept in het startgewoel waardoor hij eigenlijk niet als 10 maar als 15e de GP begon. Daarna toch enkele mooie inhaalmanoeuvres gezien (o.a. op Button). Het gebrek aan motivatie zou ik toch willen wegwimpelen. Als je ziet dat hij in Monaco nog bijna twee man te grazen neemt in de laatste ronde... En dat voor 1, hooguit twee puntjes meer... nee, als je niet gemotiveerd bent blijf je zitten op je achtste plek denk ik. Of zoals Tom Boonen zondag zei: 'Voor een achtste plaats spurt ik niet mee'. Blijkbaar neemt Schumacher wel nog het risico voor een zesde of zevende plaats
Maargoed, het draait niet bij Ferrari, en dat ga ik niet ontkennen. Dat ziet iedereen. Maar het seizoen is nog lang, en khoop dat ze op zijn minst nog enkele zeges binnenrijven. Dat de titel weg is, dat is wel vrijwel zeker.
@Jan: Villeneuve was de 'juiste' man op de juiste plaats in het juiste team in het juiste jaar zeker