Thread: 2005 GP Europa
View Single Post
Old 30-05-2005, 12:57
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Het is nooit zomaar ineens gedaan met iemand als Schumacher. Meer zelfs : ik zie hem nog races winnen. Maar wereldtitels halen, volgens mij behoort dat tot het verleden. En het is natuurlijk een open deur intrappen door te zeggen dat hij wel vooraan zou meestrijden als hij over een perfecte wagen en dito banden beschikte. Dat zal wel voor 95% van het F1-veld gelden zeker? Anders zouden ze niet in een F1-bolide zitten.

Ondanks het feit dat er voor de Schumi-fans altijd wel een reden zal zijn waarom hun held deze keer weer niet gebracht heeft wat we van hem gewoon zijn stel ik gewoon vast dat hij niet meer keer op keer de meerdere is van Barichello. In het verleden is hij ook wel eens betrokken geweest in een bijna-ongeval of kreeg hij te kampen met een platte band, wat hem er echter niet van weerhield toch nog de meerdere te zijn van zijn teammaat en/of zelfs de race toch wist te winnen. De toekomst zal uitwijzen of hij nog opflakkeringen gaat kennen dan wel helemaal weer terugkomen. Maar je kan niet blijven herhalen "dat het seizoen nog lang is" natuurlijk. Iedere keer dat dat hier gezegd wordt is er toch weer een GP'tje minder om zijn comeback te maken. 7 gereden, 12 te gaan : we zitten toch al over 1/3...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote