Thread: 2005 GP Europa
View Single Post
Old 31-05-2005, 22:27
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Finish
ik weet niet wat er zo buitengewoon is aan een wel heel klein tikje van Ralfke te krijgen en dan de bocht relatief makkelijk in te gaan omdat het verkeer aan de buitenkant van de bocht strop zit door verwarring bij de crash.
Ik heb nu de beelden niet meer terug bezien, maar zo'n klein tikje van Ralf was dat nu ook niet hoor, hij vloog toch een stukje omhoog en zijn voorkant was goed beschadigd. Alonso heeft hier veel geluk gehad. 't Is misschien weinigen opgevallen, maar hij heeft hier wel een stukje van zijn achtervleugel verloren, zo te zien zonder al te grote gevolgen.

Quote:
Originally Posted by Lambo
Daarmee zeg ik toch niet dat Schumacher de enige was die in de problemen raakte door Webber? Montoya was een even groot slachtoffer, zoniet groter, want hij moest nog achter Schumacher weer verder. En ook die hebben we eigenlijk nooit meer teruggezien. Ook Alonso deelde in de klappen, echter in veel mindere mate dan Schumacher en Montoya.
Ik meende me te herinneren dat Montoya net eerder weg was dan Schumacher na dat incident in de 1e bocht. Schumacher probeerde weg te komen, maar Montoya drukte ook op zijne gas en zo moest Schumi even inhouden om achter Montoya verder aan te sluiten.
Voor de zekerheid heb ik even de 'Lap Chart' op de livetiming op formula1.com even weer bekeken, en tot aan Montoya zijn eerste pitstop reed Schumacher twee plaatsen achter Montoya, ertussen zat Trulli nog.