Quote:
Originally Posted by Savi
Nochtans ben jij het die het als een punt aanhaalt. Schumacher enkel en alleen op P2 dankzij pech/incidenten... van anderen
De Ferrari was zeker vaak niet goed genoeg maar door pech is het gat zo groot (weer in Aus, punten laten liggen in Bahrein, pech met 2 banden in één ronde, enz... Pech is er bij iedereen. Je haalt geluk erbij wanneer MS door pech van anderen op P2 komt maar andersom heeft pech er dan weer niets mee te maken...
Rare kronkel
PS: Schumi pakt de titel. 
|
Niet akkoord. Maar je begrijpt me dan ook verkeerd. Wat ik bedoel is : de zeges van Renault en McLaren (dit seizoen) zijn gebaseerd op eigen kunnen en waren niet het gevolg van het uitvallen van anderen. (Tenzij dan de zege van Alonso door het uitvallen van Raikkonen). Daarentegen, als Alonso wint en Schumacher ergens op de 8ste plaats pech kent, verandert er voor hem niets. De 2e plaats van Schumacher in Canada was echter wél het gevolg van een aantal uitvallers vòòr hem. Om dus te besluiten dat Ferrari er terug staat, op basis van DIT resultaat, lijkt me voorbarig.
Overigens is de kans dat er vóór je iemand uitvalt des te groter naarmate je meer achteraan rijdt uiteraard
PS : Schumi heeft zijn laatste titel gepakt in 2004.