Quote:
Originally Posted by Sennake
Niet akkoord. Maar je begrijpt me dan ook verkeerd. Wat ik bedoel is : de zeges van Renault en McLaren (dit seizoen) zijn gebaseerd op eigen kunnen en waren niet het gevolg van het uitvallen van anderen. (Tenzij dan de zege van Alonso door het uitvallen van Raikkonen). Daarentegen, als Alonso wint en Schumacher ergens op de 8ste plaats pech kent, verandert er voor hem niets. De 2e plaats van Schumacher in Canada was echter wél het gevolg van een aantal uitvallers vòòr hem. Om dus te besluiten dat Ferrari er terug staat, op basis van DIT resultaat, lijkt me voorbarig.
Overigens is de kans dat er vóór je iemand uitvalt des te groter naarmate je meer achteraan rijdt uiteraard
PS : Schumi heeft zijn laatste titel gepakt in 2004.
|
Dat is alweer een heel andere uitleg
Mijn punt is dat het enorme gat tussen MS en FA mede te danken is aan een reeks van pech voor MS, die FA niet te verduren kreeg. Hier kan je niet om heen, dat is een feit. Dus het nodige geluk dat hij gisteren had kunnen we bekijken als een compensatie voor die eerdere pech.
Maar bon, stel je eens voor dat Schumacher op één of andere manier wint in de VS met Barrichello achter zich en dat noch Kimi noch Alonso punten scoren.
Het zou héél straf zijn, dat wel maar het kan en dan ziet het klassement er ineens zo uit:
1. Alonso - 59
2. Kimi - 37
3. Schumacher - 34
4. Rubens - 31
Een beetje dromen kan geen kwaad zegt men dus ik hoop volop op deze uitslag
Nog 110 punten uit te delen, nog niets is zeker.