Thread: 2005 Gp Canada
View Single Post
Old 13-06-2005, 16:15
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Finish
-Montoya: zwarte vlag ? en wat te denken van dat inhaalmaneuver op Coulthard onder een gele vlag ? Slaapwel, Juan-Pablo.
- Sato testte de race uit, tot hij z'n motorke opblies.
- als je de onboard bekijkt, kan je er bijna zeker van zijn dat Montoya slachtoffer was van gezichtsbedrog, op dat beeld was geen red bull te zien toen hij de pit uitkwam, dus zal hij ook gedacht hebben dat hij ervoor mocht.
trouwens: Montoya komt binnen vanuit het treintje achter de SC, en als hij binnenkomt, moet hij maar 2 à 3 wagens voor laten? SC heeft wel héél traag gereden dan, ik dacht de pit-snelheid normaal gezien lager ligt dan die van de SC? en dan moet Montoya nog eens 8 à 9 seconden stilstaan? toch maar raar ze. verder meen ik gezien te hebben dat Monty twijfelt of hij de pits mag uitrijden (een fractie van een seconde weliswaar), maar dan toch doorrijdt. trouwens, waarom het team hem niets zegt weet ik ook niet. zeker in de situatie met DC hadden ze hem toch kunnen laten weten waar hij precies moest zijn, naar mijn mening.

- ik kan geloven dat je het sporza-commentaar ervaringsgewijs uitzet. maar Sato blies zijn motor niet op, maar wel zijn remmen. wel lichtjes opvallend, gezien hij 24 ronden stilgestaan heeft, en dus die periode zijn remmen niet gebruikt heeft...