View Single Post
  #21  
Old 20-06-2005, 16:00
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Ik heb nu wel Michelen, FIA en Ferrari gestemd, maar ik twijfelde wel tussen die optie, en niemand.
want eigenlijk:
- Michelin heeft moeite gedaan om een compromis te zoeken. en toen dat er niet kwam, hebben ze de meest logische oplossing gebruikt: terugtrekken. liever terugtrekken, dan 5 wagens in de muur, met de gevolgen van dien.
- ik kan het standpunt van de FIA wel begrijpen. het reglement laat genoeg opties toe. ook al lieten die een competitieve wedstrijd niet toe.
- Ferrari... ook zij hebben een punt. het ís hun probleem niet, want zij rijden met Bridgestones. en die functioneerden wél correct.

keer de situatie om, geef Bridgestone de probleem band, en de Michelin-teams geven ook niet toe.




nu ik er zo wat over na denk, kan de schuld niet liggen bij het GPWC? als die niet altijd haaks tegenover FIA en Ferrari zouden staan, bestaat dan de kans niet dat FIA en Ferrari op een moment als dit minder haaks tegenover hun zouden staan?
__________________
Reply With Quote