Quote:
Originally Posted by Benklak
Mijn mening: Formule 1 is al jaren kapot gemaakt door ene Bernie Ecclestone en het geklungel van FIA omdat ze geen goede reglementen kunnen opstellen. Jaren lang slechts 1 man die een race wint ...WOW...geen inhaalmanoevres...zelfs niet meer kunnen slipstreamen...slechts 20 wagens...ondermaatse piloten die enkel rijden door hun centen...noem maar op. Wat het uitstelraam voor autosport zou moeten zijn is net het omgekeerde. Bernie heeft het tot big-business gemaakt, maar de sport moet terug aan de race-fan gegeven worden.
|
Voila, helemaal mee eens.
Verder nog
Wat Bernie betreft, hij heeft zeker credits dat hij de F1 gezet heeft waar ze nu staan, maar dat is ook geen verdienste. Daarmee wil ik zeggen, te lang dezelfde baas is nooit goed.
Als het in Europa gebeurd was, denk ik dat baan zou zijn ingenomen door de toeschouwers. In de VS gedragen ze zich iets beter owv schade claims en geen simpele politie.
Bij een race in de VS uit een Amerikaanse serie zouden álle teams op één lijn zijn gaan staan - ook de zogezegde benadeelden omdat de fans op de eerste plaats komen. Dat is al lang niet meer het geval bij de huidige F1. De reden waarom ik langzaam maar zeker als zeer trouwe supporter afgehaakt heb, is afgelopen weekend 300% tot uiting gekomen.