Quote:
Originally Posted by Huudo
whatever, als jullie kortzichtig willen blijven, mij niet gelaten. Dat Michelin in de fout ging, daar zijn we het allemaal over eens. 't is maar hoe je - in het belang van de sport en dus de fans/klanten - omgaat met een gecreeërd probleem. Ofwel denk je mee en komt er een oplossing, ofwel ga je dwarsliggen en komt die er niet. Dat je jezelf daarmee in een situatie manoevreert die alles behalve prettig is, is een logische consequentie. Ze hebben het volle pond gepakt in de VS aan punten, proficiat, maar ik denk dat het nog wel eens harder in hun gezicht zou kunnen terugmeppen.
Herinner me de berilium(?) affaire met McLaren nog. Was ook een vrije interpretatie maar toen was het een njet. Dit slaat nergens op.
Weet ge wat mannen, kruip vanavond maar eens onder de microgolf als je gaat slapen ipv onder de dekens, ge zult per direct weten wat het verschil is...
|
Excuseer maar Berilium is een extreem kankerverwekkende stof die ze weliswaar volgens de regels van de kunst op een veilige manier gingen aanbrengen tijdens de productie.
Niemand durfde echter te voorspellen wat het effect zou zijn als zulke deeltjes door slijtage mee vrijkwamen tijdens een GP ...
Op dat moment is er door de fia beslist dat de veiligheid van Piloten, marshalls én enkele honderduizende toeschouwers primeerde. Sorry en maar logisch ook he ... Wens jij kanker te krijgen terwijl je een GP bezoekt? Dit is trouwens ook zo geformuleerd in de afwijzing van de FIA.
Overigens nog dit .... Dit verhaal is ondertussen een vijftal (?) jaar oud ...
En steeds als er iets is waardoor het een ogenblik minder gaat met McLaren beginnen ze er terug over te jammeren.
Ga even buiten wandelen adem een diep in en uit en leer met een beslissing leven.
Quote:
Vriendjespolitiek is het. Maar goed, nog veel schoolgaande of pas afgestudeerde jeugd hier, weet wellicht niet wat dat wil zeggen.
|
JAWADDE
voelt Mijnheer zich te goed ? Ik denk dat het beleid hier op het forum altijd is geweest dat verschillende mening geapprecieerd werden zolang ze maar met argumenten onderbouwd zijn.
Zulke dooddoeners horen daar helaas niet bij.
Ik denk dat je met zulke uitspraken meer over je eigen kleinzieligheid weet te vertellen dan over de kennis van de jeugd.