Quote:
Originally Posted by team astromega
Daar wil ik geen uitspraak over doen, wij zijn één van de teams die de oude F3000 overleefde, ik zou hier een lijstje kunnen posten van teams die ter ziele zijn gegaan de jaren dat we in de F3000 zaten. Het sportieve is van belang maar ook of bepaalde series haalbaar zijn of niet. Een team is als een bedrijf met werknemers en je moet het financieel gezond houden. Welke serie ook we blijven ons best doen en de fans iets te geven waar ze recht op hebben, mooie races en spektakel.
|
Hier nijpt inderdaad het schoentje. Je probeert het maximale uit het beschikbare budget te halen. daar heb ik enorm veel resprect voor, begrijp me niet verkeerd. Alleen is het voor de Belgische fans spijtig dat jullie ginder rijden. Ik zat vroeger stevast voor TV naar de F3000 te kijken en vooral naar de Belgische teams van Astromga of KTR. Nu zien we geen van beide nog. Hopelijk kunnen jullie een budget vinden voor het komende seizoen voor de GP2, want deze heeft voor de sponsors toch wel wat te bieden maar helaas zijn de Belgische bedrijven hier toch wel terughoudend wat sponsoring betreft. Of Van Hool moet nog eens in zijn buidel tasten... Helaas heb ik niet de middelen om jullie te helpen, want als ik het geld had... Maar ja dat blijven dromen hé