voila, zopas de laatste stukken (wielen) aan de 307 gezet en klaar is kees. Zoals eerder gezegd heb ik wel gevloekt met de decals... zo is 'eurodatacar' van op de neus stuk gegaan (iemand eentje over?

) en zijn hier en daar kleine stukjes afgebrokkeld. Heb dan ook nog een foutje gemaakt met de namen, Rovanpera van op de ruit staat nu van voor op de zijkant en omgekeerd. Valt eigenlijk niet zo op maar voor kenners...
De Marlboro decals waren best ok, heb nog eentje over maar weet niet waar het zou moeten hangen. iemand?
De tip om fijnere antennes te gebruiken heb ik niet toegepast. Ik vond ze fijn genoeg en zag niet in hoe ik er nog fijnere ging kunnen opzetten. De truc met het verwarmen en uitrekken van de plastic ken ik, maar daarvoor waren de gaatjes in het dak te groot en zag het niet zitten om ze dan weer dicht te prutsen. Ik ben best tevreden met het resultaat en heb weer enkele dingen bij geleerd om de Xsara nog beter te maken.
ik zie net op de foto's dat er hier en daar al wat verf af is dus dit ga ik direct bijwerken