View Single Post
Old 17-11-2005, 21:15
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Mark
Lijkt bijna al op een Benelux kampioenschap

Maassen, Vervisch, Van Lagen en d’Ambrosio tijdens de test in Le Mans. Gaat druk worden tijdens de (waarschijnlijke?) wedstrijd op Zolder.
Van d’Ambrosio verwacht ik alvast niet veel. (Hij zal in Valencia ook maar 2x een halve dag testen omdat hij fysiek nog niet klaar is voor een volle dag in de World Series. Waarschijnlijk speeld de financiële zaak hier ook wel parten denk ik...)

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Ik snap die Vervisch toch niet. Waarom wil hij nu terug FR 3.5 gaan rijden. Vervisch heeft dan mss wel talent maar hij zou beter eerst in de FR 2.0 gaan rijden..FR 2.0 is kwalitatief een goede leerschool.

Wat heb je er nu aan 4 wedstrijden volstrekt anoniem te rijden in 3.5 en je geld zo maar over de balk gooien van in plaats eerst een beetje te leren in FR 2.0 die goedkoper is.
Zeker weten! Wat hij aan budget verknoeid op vier meetings in de World Series, daarmee kan hij zonder probleem een seizoentje in de FR2000 vertoeven bij een topteam.

De testing in Valencia komt ondertussen kortbij, volgende week dinsdag en woensdag zijn de World Series aan de beurd. Terwijl donderdag en vrijdag de Méganes het circuit in Valencia voor zich hebben.

Via Italiaracing.net kan je al enkele piloten vinden die zullen testen volgende week:
- Richard Antinucci (Victory)
- Giorgio Mondini (Cram)
- Colin Fleming (Carlin)
- Davide Valsecchi (Cram)
- Maldonado (Epsilon of Cram)
- Christian Montanari (Draco)
- ...

+ onze Benelux vertegenwoordigers

- Maassen (KTR)
- d’Ambrosio (KTR)
- Vervisch (GD racing)
- ... ???