Ja... je leest het goed... M3 GTR...
Ik heb weer iets in m'n hoofd gehaald... en ik ga het proberen verwezenlijken... lukt het niet... heb ik nog altijd een leuk speeltje over...
Wat is een M///Fahrer nu zonder... M-wagen? Niets dacht ik... daarom ben ik al lange tijd op zoek naar een M3 GTR om in het FIA GT kampioenschap mee te rijden... In bouwdoos is ie nergens te vinden, wel in resin... maar zoals jullie weten ben ik daar geen grote fan van (voorlopig toch niet)...
Na wat gesurf heb ik er één gevonden... het is wel een R/C op 1/24... maar het is een M3 GTR... op Ebay voor een appel en een ei gekocht (lees 19 eurie).
Dit ding ga ik dus proberen omvormen tot slotcar... Het onderstel hou ik misschien wel om onder mijn team truck te foefelen... Ik vrees wel voor twee problemen... Ten eerste dat de body zeer zwaar zal zijn, maar dat valt op te lossen met te schuren en te dremelen... en over mijn tweede probleem gaat deze thread eigenlijk, namelijk hoe zouden jullie de ruiten vervangen door doorzichtige exemplaren ipv de zwarte die er nu inzitten. Vacqformen?
Enfin... aan de scratchbuilders en zo... leg eens uit!
G.