Quote:
Originally Posted by redje
Dan mag Zolder zich aan een overvol huis verwachten. 
|
Mja, ik hoop in de eerste plaats dat de echte autosportfans komen en niet die verwende jochies om door de paddock te crossen met hun scootertjes. En ik hoor ze in de tribunes al bezig "who the f#ck is Eliseo Salazar?" Elke rechtgeaarde Paddocker weet dit natuurlijk... Ik heb er op zich niets tegen dat mensen (niet-autosportfans) eens naar autosport komen kijken, maar als ze binnen een jaar toch niet meer weten wie er eigenlijk in Zolder is komen racen, dan kunnen ze beter thuisblijven. Dan is er voor diegenen die zich er wel voor interesseren voldoende plaats. Voor de weinige journalisten die iets van F1 kennen is dit natuurlijk dikke miserie, want het zullen net de journalisten zijn die niks van F1 kennen die de rijders gaan "lastigvallen" en met vragen stellen over dingen die iedereen al weet, maar de journalist zelf nog niet.
Als de tweezit-F1's van Minardi komen, dan zal er nog meer volk komen... want of dat nu één of twee zitjes in zo'n wagen zijn maakt niet uit. Feit is dat het pure F1-sound is.
(PS: bij voorbaat mijn verontschuldigingen als iemand zich aangesproken voelt door het bovenstaande.)