View Single Post
Old 18-03-2006, 15:00
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Mark
Hmmmmm, probleempjes bij Franchi?
Denk van niet, Greg heeft vorige week nog de shake down gedaan van z'n wagen op Adria. En wat centjes betreft is het gewoonlijk ook geen probleem bij hem, dus denk ik dat ze autosport.be gewoon ff "vergeten" zijn dat we wel degelijk 2 Belgen hebben in de WS dit jaar.

Greg z'n reactie na de "shake":
Quote:
Greg FRANCHI: “Today was a very satisfying day. The work accomplished by the entire team was fantastic. The car is beautiful and I can’t wait to drive it again on track in Barcelona. We have to continue working a lot, the season is starting soon and the championship will be very competitive.”
Daarentegen is er wel een probleem voor Iaconelli, de Italiaan had al een tijdje getekend bij Interwetten maar is nu plots z'n zitje kwijt aan Salignon!

Dus is er nog steeds 1 zitje vrij, aangezien er sterke geruchten doen dat Eurointernational er niet zal bij zijn, ze zouden zich gaan concetreren op andere race series...

Met de laatste update er in zou dan de grid in zolder 28 wagens! moeten tellen, de lijst:

Carlin
Colin Fleming (USA) - Michael Aleshin (RUS)

Comtec
Alx Danielsson (SVE) - Edwin Jowsey (GB)

Cram
Milos Pavlovic (YUG) - Ben Hanley (GB)

Draco
Pastor Maldonado (VEN) - Tomas Kostka (RCE)

Epsilon
Davide Valsecchi (ITA) - Steven Kane (GB)

GD Racing
Matteo Meneghello (ITA) - Patrick Pilet

Interwetten
Eric Salignon (BRA) - Andy Soucek (SPA)

Jenzer
Alvaro Barba (SPA) - Alessandro Bonetti (ITA)

KTR
Robbie Kerr (GB) - Sean McIntosh (CAN)

Pons
Celso Miguez (SPA) - James Rossiter (GB)

Prema
Christian Montanari (RSM) - Gregory Franchi (BEL)

RC Motorsport
Bruce Jouanny (FRA) - Borja Garcia (SPA)

Saulnier Tech 1
Jerome D'Ambrosio (BEL) - Ryo Fukuda (GIA)

Victory
Alvaro Parente (POR) - TBA

Jaappie zal dit jaar een jaartje gaan vissen denk ik want de kans dat hij in de WS aan de bak komt is wel nihil te noemen nu denk ik...

Last edited by Mr.Dallara; 18-03-2006 at 15:04.
Reply With Quote