View Single Post
Old 01-04-2006, 21:12
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by TB8
He Mr.Dallara, je moet niet veel aantrekken van de tijden. Zowel die dag als de dag daarna werden onder ruige omstandigheden verreden (regen, harde wind).

Zie bijvoorbeeld Chris van der Drift, eerste dag 33e en op dag 2 tweede (en snelste van de namiddag). Baquette kan bijvoorbeeld ook weinig gereden hebben of heeft erg last gehad van de regen.
Tja, daar kan je eewig over discuteren... Weersomstandigheden zijn nu éénmaal voor iedereen het zelfde Het mechanische aspect (pech) is natuurlijk een andere zaak... Maar dan zie je ook nog meestal de zelfde teams "sukkelen" of die er veel langer over doen om een euvel op te lossen... Uiteraard geraakt niet iedereen bij die betere teams en heeft ook niet iedereen de budgetten voor die teams...
Het zijn volgens mij (maarja, wie ben ik ) dan ook vooral de hierboven vernoemde redenen die een uitslag verklaren. Kwestie van resultaten correct en vooral nuchter te analyseren

BTW: de FR2000 tests in Zolder stellen wel niet veel voor qua rijtijd, ik dacht 3uren.

Last edited by Mr.Dallara; 01-04-2006 at 21:17.
Reply With Quote