View Single Post
Old 10-04-2006, 13:37
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Ja vind ik ook sommige zijn echt spijkers op laag water aan het zoeken.

Echter wel GLPK rijd sterk...bij mij rijst spotaan de vraag op waarom rijdt GLPK met zo'n wagen in de Belcar. Als GLPK echt ambitieus is (en dat betwijfel ik niet) dan zou het best zo snel mogelijk andere oorden opzoeken dan de Belcar.

De belcar is de Corvette onwaardig. Als je ziet dat die wagens van Le Mans, ALMS, FIA GT komt én dan in Belcar (Met alle respect voor de Belcar maar dat is echt wel een lelijk eendje in de rij)

Een team met ambitie moet verder kijken dan al dat belachelijk gezever over conformiteit, lichten,... en gewoon een sterkere competitie opzoeken.

Winnen in de Belcar geeft op dit ogenblik toch geen enkele glans. Neem die wagen terug mee naar FIA GT waar ze ook nog voor de top 3 kunnen strijden.

Eigenlijk wel dom (van GLPK) om met een winnende FIA GT wagen te komen rijden in Belcar..

Vind het tevens ook heerlijk dat de Belcar eens ferm op z'n plaats gezet wordt. Belcar wordt al jaren overroepen...

De echte Belcar dat zijn de wagens als Marcos,Porsche, Viper maar een Corvette..nee die verdiend het niet om in de Belcar ingezet te worden...(Pratt & Miller heeft zoveel geld gestoken in de ontwikkeling van een wage die Le Mans wil winnen, veel van dat geld wordt weggegooid (niet letterlijk) door in Belcar te rijden.

Spijtig dat de logica van het Geld (Sporza, de grootheidswaanzin van F. Van Dyk) het heeft gehaald op sportieve ambities.
Waarom zo een reactie, als autosport liefhebber kan je toch niet mooier zijn dat een dergelijke wagen in een Nationaal kampioenschap mee doet. Natuurlijk loopt deze wagen over van de intenties om een kampioenschap te winnen. Of moeten wij het misschien gaan stellen om de afdankertjes van een oud GT kampioenschap. Dit laat ons toe om mooie en knappe wagens te zien in ons Belgen land. En met hun nieuwe wagen zullen zij in het FIA GT kampioenschap het nodige doen om te zorgen dat zij de prestaties van vorig jaar kunnen evenaren. Nog nooit heb ik commentaar gehoord op de ander Corvette van SRT gedurende de jaren dat hij meereed in de BELCAR.
Maar ja iedereen zijn mening, ik ben zeker geen GLPK fan, maar wel een fan om mooie racewagens te zien in verschillende kampioenschappen.